Specialized
- boswielrenner
- Forum-lid
Even een paar foto's van mijn Tarmac om het specialized Topic wat op te leuken . Tevens een paar foto's van mijn Tarmac met nieuwe Fulcrum Racing zero wielen voor carbon onvriendelijk weer.
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid
Netjes !
Moozes Mistral-Campa Record 11sp-FFwd F4R http://www.fiets.nl/forum/viewtopic.php?f=2&t=52662
-
- Forum-lid HC
Moet zeggen de Zero's smoelen beter en rustiger dan de hoge Fulcrum's.
What makes the boat go faster?
- boswielrenner
- Forum-lid
Dank je wel. Ik vind de racing speed carbon wielen beter smoelen, maar dat komt omdat hoge wielen sexy staan. Waarschiijnlijk vind je de carbon wielen zonder decals wel mooier dan de lage zero's?
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Volledig mee eens.liviolivius schreef:Moet zeggen de Zero's smoelen beter en rustiger dan de hoge Fulcrum's.
Mooie bak zeg met de Racing Zero's eronder.
-
- Forum-lid HC
Zeker weten of de decals moeten zwart/wit zijn waardoor ze wat meer overeenkomen met frame. Daarom vond ik de zwart/wit foto's ook zo mooi. Zou bijna mijn C'dale SS inruilen voor een Tarmac .boswielrenner schreef:Dank je wel. Ik vind de racing speed carbon wielen beter smoelen, maar dat komt omdat hoge wielen sexy staan. Waarschiijnlijk vind je de carbon wielen zonder decals wel mooier dan de lage zero's?
-
- Forum-lid
Ik vind het bij deze fiets wel mooi deze "drukke" decals op de wielen, hoewel ik daar zeker geen fan van ben op voorhand. Juist dat kleine beetje rood in het frame zorgt er in mijn ogen voor dat het "kan", maar dat is ook een behoorlijke smaak-discussie. Ongeacht welke van de 2 wielsets eronder liggen, het is een prachtige fiets.liviolivius schreef:Zeker weten of de decals moeten zwart/wit zijn waardoor ze wat meer overeenkomen met frame. Daarom vond ik de zwart/wit foto's ook zo mooi. Zou bijna mijn C'dale SS inruilen voor een Tarmac .boswielrenner schreef:Dank je wel. Ik vind de racing speed carbon wielen beter smoelen, maar dat komt omdat hoge wielen sexy staan. Waarschiijnlijk vind je de carbon wielen zonder decals wel mooier dan de lage zero's?
- boswielrenner
- Forum-lid
voor liviolivius
Tarmac SL7 S-works Disc
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
Tarmac SL6 Pro Disc
Tarmac SL6 S-works
Specialized Epic 29
-
- Forum-lid HC
Bellissimo!
-
- Forum-lid
Onze nieuwe speeltjes. De witte is van mij vrouw en de zwarte van mij.
Op de S-works komt nog een ander zadel en crankstel.
Maar we genieten er beide heel erg van en rijd zalig
Op de S-works komt nog een ander zadel en crankstel.
Maar we genieten er beide heel erg van en rijd zalig
Specialized S-Works Roubaix SL3
Specialized Epic Expert
Specialized Epic Expert