Het grote OAKLEY topic
-
- Forum-lid
Heb ik me op één van m'n citytrips dit jaar van moeten weerhouden om te kopen in een Oakley shop in Rome... Lag daar met een Black iridium voor €110, niet de goedkoopste maar wel erg cool!
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
Loop niet meteen warm voor die brillen, voor geen één van de 3 eigenlijk... Vooral die Italië versie vind'k een beetje te ver gaan met die twee kleurige earsocks!
Nulla tenaci invia est via!
jeraffiti schreef:is volgens mij geen echte Italie versie. Ik had exemplaar gezien, en daar was dan 1 O rood en de andere groen.
Hoeveel radars heb je nu joren?
het is ook niet de echt italie versie :p
het is gewoon een pearl white straight stem met een groen en rood oortje .
deze heb ik van mijn vriendin gekregen .
ik heb nu 4 radar's en 2 m frame s
Heb net besteld ben benieuwd... hoe dit gaat
vinokourov schreef:Toni Bassi schreef:Mijn keuze is gevallen op een custum radar path.
polished aluminim FMJ frame, ice irridium lens, chrome logo, black earsocks.
Deze wil ik gaan bestellen op http://www.steptoes.co.uk. Hier kost hij omgerekend 200e inclusief verzendkosten. All Eye-wear vroeg voor dezelfde bril 270e. Bovendien zonder de ice irridium, die volgens hun niet leverbaar is in Europa.
Iemand ervaringen met steptoes? tell me please.
Beter laat dan nooit. Maar ik en nog 2 vrienden hebben daar al een custom Radar gekocht. Alle 3 binnen de 6 werkdagen geleverd. Reageren ook vlug op mail !
Ik hoop dat iemand me kan helpen in de wirwar van Radar lenzen...!
Voor de echt zonnige dagen heb ik al een bril, ik ben echter van plan om voor de half bewolkte dagen m'n eerste Oakley aan te gaan schaffen. Zou iemand me voor de half bewolkte een bepaald type lens aanraden?
Voor de echt zonnige dagen heb ik al een bril, ik ben echter van plan om voor de half bewolkte dagen m'n eerste Oakley aan te gaan schaffen. Zou iemand me voor de half bewolkte een bepaald type lens aanraden?
Passoni XXti - Cervelo R3SL - Cervelo RS - Giant XTC 29er - BSP Metropolis - DOLLY bakfiets