Pinarello
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ace1978 schreef:Ik denk 4000 euro, afgaand op het feit dat een Prince volgens mij 3800 euro kost en Daniel aangeeft dat een Dogma 200 euro duurder is.
Dat is mij verteld ja, maar ik weet wel een betrouwbaar adres waar het goedkoper kan
Less is bore
Ik ook! Misschien hetzelfde adres? Ook dan vind ik het nog wat veel... Bij dat soort bedragen ben ik bijna bang om erop te gaan zitten. Het is nog geen februari, dus heb nog genoeg tijd om na te denken en te sparen! Eerst maar eens naar de huisshow van mijn FM over een paar maanden, voor een flinke orientatieronde met alle frames die op mijn lijstje staan in het echie!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Volgende prijzen voor 2010 heb ik gekregen ( van Acrobaleno- Livigno):
Frameset Dogma 60.1 : 2.396 Euro
Prince : 2.256 Euro
Complete fiets ( Superrecord 11speed, Shamal wielen)
Prince : 5.180 euro
Dogma : 5.376 euro
Enige kost die er nog bij komt is transport : 80 euro!
Wie doet beter???
Ik heb de volledige Pinarello prijslijst 2010 in PDF liggen. Zij die interesse hebben mailen me maar!
Wie doet beter???
Ik heb de volledige Pinarello prijslijst 2010 in PDF liggen. Zij die interesse hebben mailen me maar!
-
- Forum-lid HC
Dat zijn zeker de inkoopprijzen!!! Lijkt me sterk dat de Prince 1500 euries zakt in prijs!!!!
japie carbon schreef:Dat zijn zeker de inkoopprijzen!!! Lijkt me sterk dat de Prince 1500 euries zakt in prijs!!!!
Aan deze prijzen kan jij, particulier, daar aankopen!
De Prince zakt daar geen 1500 euries, hij stijgt er hier 1500!
En ja, deze prijzen liggen heel wat lager dan hier om de hoek!
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
KOME schreef:Volgende prijzen voor 2010 heb ik gekregen ( van Acrobaleno- Livigno):
Wie doet beter???
Helaas pindakaas, bij de douane mag je dan afrekenen als je Zwitserland uitrijdt. Dat het daar veel goedkoper is is vrij logisch. Ze kopen waarschijnlijk direct in bij Pina net als alle Italiaanse winkels, de marge van de groothandel zit er niet tussen. Daarnaast betaal je in Livigno geen belasting. Alleen als jij iets de EU wilt invoeren zul je toch eigenlijk gewoon btw en invoerrechten moeten betalen.
[/quote]
Helaas pindakaas, bij de douane mag je dan afrekenen als je Zwitserland uitrijdt. Dat het daar veel goedkoper is is vrij logisch. Ze kopen waarschijnlijk direct in bij Pina net als alle Italiaanse winkels, de marge van de groothandel zit er niet tussen. Daarnaast betaal je in Livigno geen belasting. Alleen als jij iets de EU wilt invoeren zul je toch eigenlijk gewoon btw en invoerrechten moeten betalen.
[/quote]
Zij die daar ooit gekocht hebben weten beter
[/quote]
Zij die daar ooit gekocht hebben weten beter