Bianchi
Een celeste schutting? :p
Daar wil ik wel een rondje mee fietsen. Super gaaf!
Heb de Bianchi App ook gedownload trouwens. Opzich leuk maar hoop op meer features in de (nabije) toekomst zoals idd de GPS functie.
En weer over de fietsen: Ik mag mezelf binnenkort misschien zien fietsen op een Infinito Athena. [img=http://www.hargrovescycles.co.uk/images ... a-2011.jpg]
Ik kan niet wachten!
Ja, ik ben nog in dubio over 't feit of ik hem moet kopen of niet. Heb nu een via nirone veloce 2010, alu frame, en zou graag willen upgraden sinds ik het toch wel een hele gave sport vind!
Eens zien hoe snel ik m'n fiets kan verkopen =)
Eens zien hoe snel ik m'n fiets kan verkopen =)
Ik zou overwegen om de VN tot 'slecht-weer-fiets' te degraderen.... maar ik ken jouw situatie natuurlijk niet. In mijn geval woog het potentiele verkoopbedrag van m'n oude fiets niet op tegen de voordelen
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat!
bluebird schreef:Ik zou overwegen om de VN tot 'slecht-weer-fiets' te degraderen.... maar ik ken jouw situatie natuurlijk niet. In mijn geval woog het potentiele verkoopbedrag van m'n oude fiets niet op tegen de voordelen
Dat is nog 12 nachtjes slapen
.....denk je dat je dat haalt ?
Lijkt me een onmogelijke opgave
:p
Bianchi Via Nirone 7
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Bianchi Infinito
Bianchi Infinito CV
Oltre XR4
Bianchi JAB 29.3
Dag mensen. Ben nieuw hier en nieuw in de wielerwereld en aangezien ik goed wilde beginnen, heb ik een mooie Bianchi Via Nirone 7 C2C aangeschaft. Gezien ik al gemerkt heb dat hier nogal wat puristen rondwaren zal ik merk en type groep maar even achterwege laten . Ziehier:
Hoezo? Maak je niet druk om je groep, heel veel Bianchi's worden met Shimano geleverd, en daar is natuurlijk niks mis mee. Je gaat niet zomaar even je groep vervangen je zou wel gek zijn. Ik vind het zo'n onzin discussie.
Maar mischien een spacer of twee verwijderen voor een wat diepere zit zou wel mooier zijn, mits je rug het toelaat natuurlijk.
Verder is het gewoon een mooie bike, veel plezier ervan!!
Maar mischien een spacer of twee verwijderen voor een wat diepere zit zou wel mooier zijn, mits je rug het toelaat natuurlijk.
Verder is het gewoon een mooie bike, veel plezier ervan!!
Viva il ciclismo