Politiek
- daniel1975
- Forum-lid HC
Uit die column: “De oplossing is een goede premier. Eentje die boven het gekrakeel uitstijgt en begrijpt hoe Nederland internationaal moet opereren. Zo iemand kiezen, is voor mij de belangrijkste reden om naar de stembus te gaan.”
Die hebben we niet imho.
Die hebben we niet imho.
Less is bore
Mja daar zit wat in, ik weet ook niet op wie Rob de Wijk doeltdaniel1975 schreef: ↑19 nov 2023 08:27 Uit die column: “De oplossing is een goede premier. Eentje die boven het gekrakeel uitstijgt en begrijpt hoe Nederland internationaal moet opereren. Zo iemand kiezen, is voor mij de belangrijkste reden om naar de stembus te gaan.”
Die hebben we niet imho.
Wat ik wel weet is dat een aantal partijen niet pro Europa zijn dus die vallen af
Henri Bontenbal zou wel een goede premier kunnen zijn misschien (over de rest van het CDA programma ben ik dan weer wat minder enthousiast). Het is ook lastig te voorspellen hoe iemand het gaat doen, van Balkenende had ik ook niet verwacht dat hij het 4 kabinetten zou volhouden
- daniel1975
- Forum-lid HC
Niet pro zijn is niet hetzelfde als anti
Ja we hebben de EU keihard nodig en als NL profiteren we daar goed van mee. Als handels- en doorvoerland heel belangrijk voor onze economie.
Maar Brussel is een log, geldverslindend monster geworden en daar mag best tegen worden geageerd.
De cliche dooddoener, het reizen brussel-straatsburg, zegt het allemaal. Het gaat mij niet om die 150mio die je kunt besparen, maar het principe dat er egootjes zijn die dit in stand willen houden.
Less is bore
RutteHadrurus schreef: ↑19 nov 2023 09:26Mja daar zit wat in, ik weet ook niet op wie Rob de Wijk doeltdaniel1975 schreef: ↑19 nov 2023 08:27 Uit die column: “De oplossing is een goede premier. Eentje die boven het gekrakeel uitstijgt en begrijpt hoe Nederland internationaal moet opereren. Zo iemand kiezen, is voor mij de belangrijkste reden om naar de stembus te gaan.”
Die hebben we niet imho.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Zelfs een ideologie?
Maar je hebt gelijk, mij kun je niet overtuigen van de heilzame, verrijkende multicul zoals we die in West-Europa hebben ingevoerd.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
-
- Forum-lid HC
KOZP bezorgt wilders nog de overwinning als ze zo doorgaan. Zouden ze dat door hebben?
Nee anders doe je het niet.
Er gaat historisch rechts gestemd worden ben ik bang, terwijl ik het paars nog niet zo slecht vond van jaren terug. De vraag is of dat nu zou werken.
Een linkse partij die wat aan migratie gaat doen is een gat in de markt denk ik.
Er gaat historisch rechts gestemd worden ben ik bang, terwijl ik het paars nog niet zo slecht vond van jaren terug. De vraag is of dat nu zou werken.
Een linkse partij die wat aan migratie gaat doen is een gat in de markt denk ik.
Als PVV de grootste wordt kunnen we het binnenkort opnieuw proberen met nieuwe verkiezingenwasbeer2006 schreef: ↑19 nov 2023 12:20 KOZP bezorgt wilders nog de overwinning als ze zo doorgaan. Zouden ze dat door hebben?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar ben ik ook bang voor.Hadrurus schreef: ↑19 nov 2023 12:27Als PVV de grootste wordt kunnen we het binnenkort opnieuw proberen met nieuwe verkiezingenwasbeer2006 schreef: ↑19 nov 2023 12:20 KOZP bezorgt wilders nog de overwinning als ze zo doorgaan. Zouden ze dat door hebben?
KOZP mogen ze van mij er sowiso helemaal uit kicken. Nog los van hun ideologie waar ik niet achter sta heb ik een enorme allergie voor dat slachtoffergedrag en gedram. Er werd nu gewoon keihard gechanteerd: als jullie dit contract niet tekenen komen we demonstreren. Ipv iets op te lossen verergeren ze de polarisatie.
Less is bore
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inmiddels geeft Omtzicht te kennen dat hij zichzelf evt wel als premier kan zien in een zakenkabinet. Iets waar hij ook steeds duidelijker op aanstuurt in zijn campagne. (Buitenhof vanmorgen)
En onze vriendin van “de nieuwe VVD” heeft inmiddels gezegd dat ze toch niet met de PVV in zee wil. Volgens mij openbaart zich hier de eerste campagne blunder van haar; ze had nooit moeten zeggen dat ze de PVV niet uitsluit.
En onze vriendin van “de nieuwe VVD” heeft inmiddels gezegd dat ze toch niet met de PVV in zee wil. Volgens mij openbaart zich hier de eerste campagne blunder van haar; ze had nooit moeten zeggen dat ze de PVV niet uitsluit.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Ja, zoals de deskundige van de NRC laatst bij Khalid en Sophie zei, heeft ze daarmee de PVV weer groot gemaakt. Helemaal toen de BBB ook geen problemen met Wilders bleek te hebben.
Dat zie je vaker bij extreme groepen, vaak hebben ze ergens wel een punt maar die manier waarop de boodschap overgebracht wordt helpt vaak niet echt bij het overtuigen van anderen *kuch* farmers defence force *kuch*daniel1975 schreef: ↑19 nov 2023 12:38Daar ben ik ook bang voor.Hadrurus schreef: ↑19 nov 2023 12:27Als PVV de grootste wordt kunnen we het binnenkort opnieuw proberen met nieuwe verkiezingenwasbeer2006 schreef: ↑19 nov 2023 12:20 KOZP bezorgt wilders nog de overwinning als ze zo doorgaan. Zouden ze dat door hebben?
KOZP mogen ze van mij er sowiso helemaal uit kicken. Nog los van hun ideologie waar ik niet achter sta heb ik een enorme allergie voor dat slachtoffergedrag en gedram. Er werd nu gewoon keihard gechanteerd: als jullie dit contract niet tekenen komen we demonstreren. Ipv iets op te lossen verergeren ze de polarisatie.
Overigens ben ik over zwarte Piet in de loop der jaren wel van mening veranderd en zie ik het racistische stereotype nu wel.
Als je een kinderboek uit de jaren 50/60 pakt en je leest hoe daarin over de 'negertjes' geschreven wordt dan kun je moeilijk ontkennen dat daarin een racistisch stereotype zit.