Ronde van Frankrijk voor vrouwen 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
Realini is haar kopvrouw…..
Dus ik vraag mij even af wie er hier geen helder licht is….???
Dus ik vraag mij even af wie er hier geen helder licht is….???
Less is bore
Ik volg het voorbeeld van Gerard. We hebben naar koers gekeken met een grote K en naar koers gekeken die niet dichtgemetseld is door sportbestuurders met een spreadsheet. Voor het dameswielrennen en de wielersport is het een zegen.
hun fietsen.
-
- Forum-lid
Het licht Brand(t) niet bij iedereen even fel.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Er is er maar een waar het licht niet fel Brand....
Realini uit de wind zetten is haar taak.
Realini uit de wind zetten is haar taak.
Klein_Verzet schreef: ↑19 aug 2024 13:27 .................... Brand is niet het aller helderste licht en besloot om Realini eens flink uit de wind te zetten.....................
Less is bore
-
- Forum-lid
Eerst het bord van een ander (Pools) leeg eten levert veel meer op !
-
- Forum-lid
Wat was het een prachtig gevecht, veel respect voor alle vrouwen die dit hebben kunnen volbrengen. Erg jammer van de grote valpartij, hoort helaas helaas bij de koers.
En wat vermakelijk dat er hier toetsenbordridders zijn die vol met ongefundeerde oordelen zitten en de nood voelen om dat respectloos te uiten. Heerlijk lachwekkend.
En wat vermakelijk dat er hier toetsenbordridders zijn die vol met ongefundeerde oordelen zitten en de nood voelen om dat respectloos te uiten. Heerlijk lachwekkend.
-
- Forum-lid
Ik volg de Tour de l'avenir niet, ga ik doen.Thierry le Brun schreef: ↑20 aug 2024 18:18Pino, ik heb een nieuwe voor je: David Ruvalcaba, in de tour de l'avenir. Na twee echte etappes de enig overgebleven Mexicaan
De Vuelta dreigt weer een Sloveens feestje te gaan worden. (Hoed superdiep af voor Roglic).
Niet zijken maar reiden !
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mexicanen zijn beter in Formule 1!Thierry le Brun schreef: ↑20 aug 2024 18:18Pino, ik heb een nieuwe voor je: David Ruvalcaba, in de tour de l'avenir. Na twee echte etappes de enig overgebleven Mexicaan
Oh, wacht….
Less is bore
-
- Forum-lid
De Cauwer vertelt aan Schotte na zijn vraag of hij zijn ei nog kwijt wil over de TDFF: “Kennen jullie die vallei?" (vroeg hij aan de commentatoren van Sporza bij de TDFF toen hij even kwam buurten). Vervolgens zegt hij tegen Schotte: "Er zijn al heel rare dingen gebeurd in die vallei. Ik denk dat Vollering de Ronde heeft verloren in de vallei. En dat Niewiadoma de Ronde heeft gewonnen in de vallei. Met hulp van … Trek.”
Bert Wagendorp: “In alle euforie rond de zinderende ontknoping werden een paar vragen over het hoofd gezien. Dat kwam omdat Roxane ‘Rox’ Knetemann door de NOS lijkt te zijn ingehuurd voor de promotie van het vrouwenwielrennen en per definitie geen vervelende vragen stelt. De verslaggeving doet ze erbij.”
- “Niemand vroeg waarom Lucinda Brand opeens in dienst van Niewiadoma keihard op kop ging rijden – terwijl ze toch in een andere ploeg zit.”
https://www.volkskrant.nl/sport/waarom- ... ~ba6d1e19/
Bert Wagendorp: “In alle euforie rond de zinderende ontknoping werden een paar vragen over het hoofd gezien. Dat kwam omdat Roxane ‘Rox’ Knetemann door de NOS lijkt te zijn ingehuurd voor de promotie van het vrouwenwielrennen en per definitie geen vervelende vragen stelt. De verslaggeving doet ze erbij.”
- “Niemand vroeg waarom Lucinda Brand opeens in dienst van Niewiadoma keihard op kop ging rijden – terwijl ze toch in een andere ploeg zit.”
https://www.volkskrant.nl/sport/waarom- ... ~ba6d1e19/