Voor al je afspraakjes

De Twitterrit

ferry1982
Forum-lid

Gebruikersavatar ferry1982 20 aug 2010 18:01

[quote="andromeda"]Vanavond Twitterrit 3.0/Forumrit Brienenoord/SMStocht 010/Email rit Rotterdam noord en zuid samen met Danny :-)[/quote]

shit net verkeerde sms abbo afgesloten om hier bij aan te sluiten balen

roro27
Forum-lid

roro27 20 aug 2010 18:04

Kan iemand mij vertellen moet ik smsen op mijn telefoon met draaischijf versie 2.0.9.14?
Een dag niet gefietst is als een dag niet gelachen.
Maar ik kan het niet bij het juiste eind hebben.
Blog Cyclingro

speric
Forum-lid HC

speric 20 aug 2010 18:07

[quote="MrT"]ffs, was er zelf niet bij, maar wat een gezeik
maakt dat nou uit hoe het heet
het is toch niet zo dat twitter een concurrent is van het fiets-forum?

is hier een aantal mensen dat elkaar gevonden heeft en een stukje is gaan fietsen
leuk toch?[/quote]

+ 10...

alpdhuez53:15
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar alpdhuez53:15 20 aug 2010 18:23

Wat laat iedereen zich weer uit de tent lokken (ondanks mijn één na laatste post om juist de discussie erna te voorkomen). Mijn tip: ga lekker fietsen want het is mooi weer buiten!

Er zijn genoeg andere dingen om je druk over te maken (en die veel belangrijker zijn, bijvoorbeeld de vraag wat nou beter is: Campagnolo of Shimano ;-)) . Bovendien is recent het topic: klaagbaak geopend. Drop daar maar lekker de negatieve elementen en hou het hier vooral positief!

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 20 aug 2010 18:31

[quote="Farelli"]
De aversie van beide moderatoren tegen twitteren of vergelijkbaar hedendaags sociaal gedrag blijkt duidelijk uit hun reacties.
[/quote]

Ik heb de topic titel echt niet veranderd omdat ik niets heb met Twitter... De reden was toch echt dat de oude titel de lading gewoon niet dekte en vervolgens wordt ik aangevallen omdat ik de titel gewijzigd heb...

Tja ik begrijp ook dat 'forumrit' minder veel minder hip klinkt (bij meneer Boretti), maar het was niets anders dan een forumrit. Armstrong had geen forum nodig voor z'n ritjes in Australië en Glasgow. Waarom ik me ook mengde in die discussie om de naam? We zijn hier toch allemaal fietsers, waarom moeten er dan steeds groepen gemaakt worden als er een stukje gefietst moet worden. Dat je groepen maakt vanwege niveau verschillen kan ik wel begrijpen, maar wel of geen Twitter/Scott/Gios/staal frame.
En ja ik weet wel dat mensen zonder een Twitter account ook wel mee mochten.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

farelli
Forum-lid

farelli 20 aug 2010 18:44

[quote="Amclassic-fan"]Waarom ik me ook mengde in die discussie om de naam? We zijn hier toch allemaal fietsers, waarom moeten er dan steeds groepen gemaakt worden als er een stukje gefietst moet worden. Dat je groepen maakt vanwege niveau verschillen kan ik wel begrijpen, maar wel of geen Twitter/Scott/Gios/staal frame.
[/quote]

Wat maakt het uit, Amc-fan?
Iedereen mocht meefietsen (liever geen dikke-banden, dat wel), zoals je zelf al aangeeft. Zelf heb ik ook niks met twitter en ik kan de foto's niet eens zien omdat ik niet op Hyves en/of Facebook wil. Toch heb ik met veel plezier meegefietst en ook genoten van alle 'ontboezemingen' en geklets hier op het forum.
Het forum is toch óók een sociaal medium?
:p < poging tot nonverbale bijdrage aan bovenstaande schriftelijke communicatie ;)
Kom, we gaan de fietsjes voeren
http://fabiofarelli.blogspot.com

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 20 aug 2010 18:45

Is het iemand al opgevallen dat er NIEMAND een serieus antwoord heeft gegeven op mijn originele vraag?
Less is bore

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 20 aug 2010 18:47

sterker nog, ik wist de vorige 2 edities via dit forum te vinden. Tot afgelopen week had ik ook geen twitter en probeer dat nu even uit.

En wat mij betreft ook: geef het beestje een naam, zo lang er volk of af komt maakt het toch niet zo veel uit, het draait om een gezamenlijk fietstochtje.
Als liefhebbers van bepaalde fietsen of onderdelen of wat dan ook graag samen een tochtje willen organiseren om hun passie hiervoor met elkaar te delen (die hun wederhelft/vriendengroep misschien totaal niet begrijpt ;)) is dat toch alleen maar mooi.
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

toktokcity
Forum-lid

toktokcity 20 aug 2010 18:58

Ik vind deze discussie erg flauw. Een aantal mensen hebben zich ingespannen om een leuke rit neer te zetten, hopen daar ook andere fietsers mee te verblijden door melding te maken van deze heugelijke gebeurtenis en worden vervolgens in een principe discussie getrokken door, mag ik het zeggen, enkele zure mannetjes.

Met mij zijn velen enkel via Twitter bij deze rit betrokken geraakt en via de rit ook met dit forum in aanraking gekomen. Deze discussie laat geen positieve indruk op mij achter.

En wat de naam betreft, mijn juf zei altijd:

"Als het beestje maar een naam heeft".

trudie
Forum-lid

trudie 20 aug 2010 18:58

[quote="Daniel1975"]Is het iemand al opgevallen dat er NIEMAND een serieus antwoord heeft gegeven op mijn originele vraag? [/quote]

Ehhh.... je bedoelt mijn vraag?

trudie
Forum-lid

trudie 20 aug 2010 19:04

[quote="toktokcity"]Ik vind deze discussie erg flauw. Een aantal mensen hebben zich ingespannen om een leuke rit neer te zetten, hopen daar ook andere fietsers mee te verblijden door melding te maken van deze heugelijke gebeurtenis en worden vervolgens in een principe discussie getrokken door, mag ik het zeggen, enkele zure mannetjes.

Met mij zijn velen enkel via Twitter bij deze rit betrokken geraakt en via de rit ook met dit forum in aanraking gekomen. Deze discussie laat geen positieve indruk op mij achter.

En wat de naam betreft, mijn juf zei altijd:

"Als het beestje maar een naam heeft".[/quote]

Welkom op dit forum!
Wen er maar vast aan dat iedereen hier mag zeggen wat hij/zij wil (gelukkig maar)!

danny1407
Forum-lid

danny1407 20 aug 2010 19:12

[quote="Daniel1975"]Is het iemand al opgevallen dat er NIEMAND een serieus antwoord heeft gegeven op mijn originele vraag?

De enige, in mijn ogen 100% legitieme vraag, die gesteld is, is of dit forum nu het juiste cafe is om als thuisbasis te dienen voor de twitterrit. [/quote]

Als je de deelnemers en "sponsoren" de afgelopen weken gevolgd zou hebben op Twitter, zou je je realiseren dat dit forum absouluut niet als thuisbasis voor deze rit heeft gediend.

Daarnaast ben ik eens op Twitter gaan kijken naar aanleiding van deze rit en de naam.
Andersom zijn er mensen op het forum gaan kijken die eerder alleen op Twitter zaten.
Noem het cross-marketing, kruisbestuiving, netwerken of geef het een ander naampje.

Het was geen commerciele rit, geen organisatie met een winstbejag, geen afkeer tegen het forum of een selectieve deelname.

Het forum heeft hooguit doel gehad om meer mensen te laten aansluiten en om onze ervaringen te delen. (misschien elkaar een beetje opnaaien van tevoren)
That's all

Ik moet ineens denken aan m'n zoontje die afgelopen weekend boos was op het buurjongetje.
Die wilde met zijn autootje spelen terwijl hij er zelf ook 1 bij zich had.
Hoe haalde hij het in zijn hoofd.

Anyway, ik weet niet of dat jou originele vraag daadwerkelijk was en of ik er nu een passend en bevredigend antwoord voor je op heb gegeven, maar that about sums it up.
FacebookS3RSSite

Plaats reactie