Geef ons fietsonderdelen teneinde fietsen op te bouwen voor bike4all
Inmiddels contact gehad met Gudo, hij komt volgende week woensdag de spullen halen.
Achteraf gezien had ik het zelf kunnen regelen aangezien ik al contact had met zijn broer Remko omdat ik ook de kleding van Marco Polo verkoop....
Dus heb je nog een plek in die schuilkelder Ardon
Achteraf gezien had ik het zelf kunnen regelen aangezien ik al contact had met zijn broer Remko omdat ik ook de kleding van Marco Polo verkoop....
Dus heb je nog een plek in die schuilkelder Ardon
"Try not. Do or do not......there is no try"
[quote="andromeda"]
Dus heb je nog een plek in die schuilkelder Ardon [/quote]
Voor geld is alles mogelijk. Hahah, wat een grap. Je stond er dus eigenlijk al bovenop. Boer zoekt zijn peerd en zit erop
Maar goed. Eind goed, al goed.
Mvg, Zorro
Dus heb je nog een plek in die schuilkelder Ardon [/quote]
Voor geld is alles mogelijk. Hahah, wat een grap. Je stond er dus eigenlijk al bovenop. Boer zoekt zijn peerd en zit erop
Maar goed. Eind goed, al goed.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Supergrover
- Forum-lid HC
"We" staan maar mooi in de Fiets in de rubriek "Volle Bak" op pagina 10 !!!!
-
- Forum-lid
En? Is het een beetje een knap stukkie?
Hey, da's toch wel leuk SuperGrover. Had jij dat niet op touw gezet?
Wellicht dat iemand het in kan scannen en hier posten.
Fiets wordt morgen opgehaald bij Andromeda trouwens.
Mvg, Zorro
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
[quote="lange63"]Nooit gedacht dat dat frame ooit nog het blad fiets zou halen.....:p
Leuk stukje![/quote]
Sterker nog. Had jij ooit gedacht dat jouw frame ooit in Afrika zou gaan rondrijden?
Erg leuk idd. Vergeet niet dat 53X11 ook een groot aandeel had.
Verder natuurlijk iedereen die meegwerkt/gedacht heeft erg bedankt. Dit was een Forum Actie idd. Top dat het allemaal gelukt is.
Toch ook wel bemerkingswaardig vind ik het feit dat we nagenoeg alles via het Forum geregeld hebben. Alles virtueel om het zo maar te zeggen.
Mvg, Zorro
Leuk stukje![/quote]
Sterker nog. Had jij ooit gedacht dat jouw frame ooit in Afrika zou gaan rondrijden?
Erg leuk idd. Vergeet niet dat 53X11 ook een groot aandeel had.
Verder natuurlijk iedereen die meegwerkt/gedacht heeft erg bedankt. Dit was een Forum Actie idd. Top dat het allemaal gelukt is.
Toch ook wel bemerkingswaardig vind ik het feit dat we nagenoeg alles via het Forum geregeld hebben. Alles virtueel om het zo maar te zeggen.
Mvg, Zorro
U2-11 O'Clock Tick Tock
U2-11 O'Clock Tick Tock
- Supergrover
- Forum-lid HC
[quote="ZorroI"]Hey, da's toch wel leuk SuperGrover. Had jij dat niet op touw gezet?
Mvg, Zorro[/quote]
Mwah, alle eer aan de bedenkers,gevers en bouwers. Ik heb alleen ff de redactie ge-pmd....
Mvg, Zorro[/quote]
Mwah, alle eer aan de bedenkers,gevers en bouwers. Ik heb alleen ff de redactie ge-pmd....
De fiets en de spullen zijn zojuist opgehaald door Gudo Kramer. Hij was verrast door de hoeveelheid en de grootte van de fiets .
Begin Maart gaat er een groep studenten die kant op en die zullen ter plekke foto's maken die we ongetwijfeld hier te zien gaan krijgen.
Namens Bike4all moest ik iedereen hartelijk bedanken voor alle moeite, het wordt zeer gewaardeerd.
Begin Maart gaat er een groep studenten die kant op en die zullen ter plekke foto's maken die we ongetwijfeld hier te zien gaan krijgen.
Namens Bike4all moest ik iedereen hartelijk bedanken voor alle moeite, het wordt zeer gewaardeerd.
"Try not. Do or do not......there is no try"