Baanclinic 2009 13 DECEMBER?
- de zwarten
- Forum-lid HC
Rijd er iemand vanuit Delft/Den Haag en heeft die iemand nog een plaatsje in de auto? Ik kan me al fietsend voortbewegen tot een bepaalde afspraakplaats, maar de 50+ enkele kilometers tot Sloten zie ik even niet zitten wegens kou/conditie...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
-
- Forum-lid HC
Ik kom vanuit Sliedrecht, dus ik kan over Delf rijden. Ik rij wel de gevordenen clinic, jij ook zie ik.
Ik wilde wel wat vroeger gaan zodat ik ook nog ff naar de beginners clinic kan kijken.
Ik wilde wel wat vroeger gaan zodat ik ook nog ff naar de beginners clinic kan kijken.
Ik kom vanuit Rotterdam (vertrek rond 8:30); haal iemand op in Vlaardingen en kan je daarna in Delft (bij voorkeur bij de Ikea!!!) ophalen (als mijn auto het doet!!!! Deze is wel heel gebleven na mijn aanrijding)
Alleen een waarschuwing: je kan niet mee terugrijden. Ik ga namelijk vanuit Sloten door naar Utrecht. Degene die met mij heen meerijdt gaat met de trein terug.
Pm maar even dan kunnen we wat afspreken
(in totaal kan ik nog twee personen meenemen)
Alleen een waarschuwing: je kan niet mee terugrijden. Ik ga namelijk vanuit Sloten door naar Utrecht. Degene die met mij heen meerijdt gaat met de trein terug.
Pm maar even dan kunnen we wat afspreken
(in totaal kan ik nog twee personen meenemen)
Hoi,
Ik kan er op het laatste moment niet bij zijn vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik heb Andromeda een PM en voicemail achtergelaten met verdere uitleg. Laatste lijst die ik kon vinden (Bottechia 7-12-2009 10:42) updated en hieronder te zien.
BEGINNER
01. Jipperd (Jip) OK
02. Aristos (Tom) OK
03. Marten (vriend van Aristos) OK
04. Marielle OK
05. Thijs (vriend van Aristos) OK)
06. Rose OK (ovb)
07. Mensma OK
08. Ed OK
09. Ferry1982 (Ferrie) OK
10. Eline OK
11. Ton (zwager Ferry1982) OK
12. Pfff (Dennis) OK
13. Rob74 OK
14. EM (Michel) OK
15. Rooie (Mark, vriend van EM) OK
16. Zus van TiesT. OK
17. Guus (vriend van Aristos) OK
18. Jos (vriend van Aristos) OK
19. Joep (vriend van Aristos)
20. Jorisb (Joris) OK
-------------------gesloten-----------------------
xx. roro (Roderick) NOT OK (helaas nog niet hersteld na auto-ongeluk) Ben wel aanwezig op de baan.
xx. ArieJee (Arjen) NOT OK (kapotte knie)
xx. Theo V (Theo) NOT OK
xx. Geert Jan (Geert Jan, onder voorbehoud) NOT OK
xx. Corniel NOT OK
xx. Jeroenr (reeds via een andere manier naar de baan, deze datum komt me ook niet helemaal goed uit, veel plezier!)
xx. Frigo Not OK (Druk en daardoor te weinig kunnen fietsen)
::GEVORDERDEN
01. BianchiSL3 (Hans) OK
02. HeleSnelleJelle (Jelle) OK
03. GHIBLI (Floris) OK
04. Japie carbon (Jaap) OK
05. deZwarten (Lieven) OK
06. Stokie (Rafael) OK
07. TiesT (Rob) OK
08. Daniel (daniel) OK
09. Bottecchia (Ingmar) OK
10. SpEric ( eric )
Ik kan er op het laatste moment niet bij zijn vanwege persoonlijke omstandigheden. Ik heb Andromeda een PM en voicemail achtergelaten met verdere uitleg. Laatste lijst die ik kon vinden (Bottechia 7-12-2009 10:42) updated en hieronder te zien.
BEGINNER
01. Jipperd (Jip) OK
02. Aristos (Tom) OK
04. Marielle OK
06. Rose OK (ovb)
07. Mensma OK
08. Ed OK
10. Eline OK
12. Pfff (Dennis) OK
13. Rob74 OK
14. EM (Michel) OK
16. Zus van TiesT. OK
18. Jos (vriend van Aristos) OK
19. Joep (vriend van Aristos)
20. Jorisb (Joris) OK
-------------------gesloten-----------------------
xx. roro (Roderick) NOT OK (helaas nog niet hersteld na auto-ongeluk) Ben wel aanwezig op de baan.
xx. ArieJee (Arjen) NOT OK (kapotte knie)
xx. Theo V (Theo) NOT OK
xx. Geert Jan (Geert Jan, onder voorbehoud) NOT OK
xx. Corniel NOT OK
xx. Jeroenr (reeds via een andere manier naar de baan, deze datum komt me ook niet helemaal goed uit, veel plezier!)
xx. Frigo Not OK (Druk en daardoor te weinig kunnen fietsen)
::GEVORDERDEN
01. BianchiSL3 (Hans) OK
02. HeleSnelleJelle (Jelle) OK
03. GHIBLI (Floris) OK
04. Japie carbon (Jaap) OK
05. deZwarten (Lieven) OK
06. Stokie (Rafael) OK
07. TiesT (Rob) OK
08. Daniel (daniel) OK
09. Bottecchia (Ingmar) OK
10. SpEric ( eric )
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
BEGINNER
01. Jipperd (Jip) OK
02. Aristos (Tom) OK
04. Marielle OK
06. Rose OK (ovb)
07. Mensma OK
08. Ed OK
10. Eline OK
12. Pfff (Dennis) OK
13. Rob74 OK
14. EM (Michel) OK
16. Zus van TiesT. OK
18. Jorisb (Joris) OK
Ik kom in totaal ook met 5 man. De laatste 2 mensen op de reservelijst hadden ondertussen al iets anders gepland. Heb er wel ontzettend veel zin in, ondanks mijn verjaardagsfeestje op zaterdagavond (laat)....
01. Jipperd (Jip) OK
02. Aristos (Tom) OK
04. Marielle OK
06. Rose OK (ovb)
07. Mensma OK
08. Ed OK
10. Eline OK
12. Pfff (Dennis) OK
13. Rob74 OK
14. EM (Michel) OK
16. Zus van TiesT. OK
18. Jorisb (Joris) OK
Ik kom in totaal ook met 5 man. De laatste 2 mensen op de reservelijst hadden ondertussen al iets anders gepland. Heb er wel ontzettend veel zin in, ondanks mijn verjaardagsfeestje op zaterdagavond (laat)....
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
Zag in een reactie van Caroline dat je de huur van de fiets én de kosten van de clinic apart moet afrekenen? Wat zijn hiervan de prijzen, want ik ging er vanuit dat ze beide in de 25 euro zouden zitten.
Canyon Aeroad 9.0 | Canyon Grand Canyon AL 29'er 7.9 | Principia 700 Limited Edition Number 05
-
- Forum-lid
Huur stalen baanfiets (Balk) € 8,-
Huur aluminium baanfiets (Giant) € 10,-
Huur aluminium baanfiets (Giant) € 10,-
Die € 25,00 klopt ook wel, alleen hebben we natuurlijk redelijk veel afzeggingen de laatste paar dagen (hetzij door vervelende blessures of door andere verplichtingen) en dat maakt het duurder voor de overgebleven deelnemers.
De huurprijs van de baan voor de clinic is vast, of je nu met 2 of 24 man komt, uitgaande van 20 personen kom je zo rond de 25 euro uit inclusief huur van een fiets.
Gezien het feit dat er nu nog maar 18 man op de lijst staan is er nog ruimte voor nieuwe aanmeldingen trouwens.
Dus mocht je nog zin hebben kun je je nog opgeven! Zowel voor de beginners als de gevorderden.
De huurprijs van de baan voor de clinic is vast, of je nu met 2 of 24 man komt, uitgaande van 20 personen kom je zo rond de 25 euro uit inclusief huur van een fiets.
Gezien het feit dat er nu nog maar 18 man op de lijst staan is er nog ruimte voor nieuwe aanmeldingen trouwens.
Dus mocht je nog zin hebben kun je je nog opgeven! Zowel voor de beginners als de gevorderden.
"Try not. Do or do not......there is no try"
-
- Forum-lid HC
Ik wil die 2 plekken wel ff reserveren.
Laat het zo snel mogelijk horen.
Laat het zo snel mogelijk horen.