Pagina 26 van 37

Geplaatst: 05 sep 2009 11:20
door roger
Een Z4 kan je ook laten maken naar jouw wensen framekleur,decals,custom decals. De geometrie,buizenkeuze en lugs kan i.d.d niet worden gecustomized bij een Z4.

De Z5 is wordt overigens lichter en duurder dan de Z4 dus is geen instapmodel (2750pond)

Geplaatst: 05 sep 2009 11:47
door csteenbe
Dat de Z4 geen handwerk is betwijfel ik na mijn contact met Parlee ook dat het niets toevoegd. De uitstraling en afwerking zie je niet bij zoveel fietsen.

De Z4 wordt als basis gemaakt in Taiwan maar verdere bewerking wordt in Boston uitgevoerd.

Ieder zijn smaak, hou je van een klassieke uitstraling dan is Parlee misschien iets voor je :-)

Geplaatst: 05 sep 2009 12:25
door bontempi56
roger schreef:Een Parlee koop je vanwege het vakmanschap(handwerk) dat je naar eigen idee,kleur,rijgedrag,geometrie kan laten samenstellen naar jouw behoeften(wensen).
Zo'n fiets moet je als art zien en er lekker elke rit van genieten jarenlang.

Niet iedereen gaat natuurlijk zover in zijn hobby,zou je je er een beetje in verdiepen dan valt een Ridley onder de noemer Halfords,maar dat is mjn mening.


Een Parlee koop je vooral om te fietsen lijkt mij en omdat je het mooie fiets vindt maar zien als "" ART "" lijkt me wat ver gaan,en een fiets zelf samenstellen naar je eigen wensen kan je bij vrijwel elk merk en voor het op maat maken zijn er ook genoeg keuze mogelijkheden.Niet iedereen heeft een zo goed gevulde portomonee om een fiets op maat te laten maken en samenstellen natuurlijk.
En om een Ridley onder de noemer te plaatsen van "" HALFORDS "" vindt ik nogal een boute uitspraak dan kun je 75% of meer van de merken daaronder wel plaatsen,en als ik dan mijn mening mag geven over de fietsen 2010 persoonlijk vindt ik de meeste fietsen meer op bananenboot fietsen lijken eenheidsworst voor het merendeel maar ja das mijn mening dan:rolleye::/:(

Geplaatst: 05 sep 2009 12:59
door roger
Samenstellen bedoel ik mee niet de groep,wielen enz ,maar buisdikte,stijfheid,gewicht,lugs enz.
Zoveel merken zijn er niet die dat voor je kunnen doen die merken zijn maar dun gezaaid.

Geplaatst: 05 sep 2009 15:19
door siemon
Tornado Tom schreef:@Forza: Weet je toevallig of ze de kleuren van de Trinity 1 ook veranderd hebben? Huidige is niet zo spectaculair...

[img=http://img23.imageshack.us/img23/1629/t ... teblac.jpg]


@Tornado Tom, in dit artikel staat ook de nieuwe kleur van de trinity:
http://www.bikeradar.com/news/article/g ... ghts-22950

Geplaatst: 06 sep 2009 15:22
door m@ve

Geplaatst: 06 sep 2009 15:49
door teutoon
Kunnen dat soort lelijke sturen niet verboden worden.

Geplaatst: 06 sep 2009 16:53
door fizik
Misschien dat onze oosterburen het leuk vinden, maar ik kan alleen maar zeggen:

Lelijk, lelijk, lelijk

Geplaatst: 06 sep 2009 17:07
door bigm
ik word er ook niet warm van

Geplaatst: 06 sep 2009 17:11
door zweef
Wat een Blingblingbak, die Ullrich. Hadden ze nou niet even die ketting(bladen), cassette en derailleurs in goud uit kunnen voeren? Dit is ook zo half werk, kabels en stuurlint wel, en het dan niet afmaken.

Geplaatst: 06 sep 2009 18:59
door paulusr3
Ik vind goud sowieso walgelijk op of aan een fiets.....is meer wat voor het type oliesheik!

Geplaatst: 06 sep 2009 20:03
door janjmagic
In een grijs verleden was het helemaal in om in de JPS (John Player Special) kleuren te rijden en zwart met goud dat was het! Juist dat was het................