Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Positieve en negatieve ervaringen met users van dit forum
- de zwarten
- Forum-lid HC
Mooie crud spatborden ontvangen van Bonocross. Aangenaam om fietsdinges van te kopen!
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Stokie (in de echte mensen wereld bekent als Rafael) bedankt voor de prima afwikkeling van een idee naar een koop!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
"Talent is ook een vorm van heel graag willen". Huub van der Lubbe
Prima ervaring idd met dave.. kreeg nog een mooi boekje van hem.. heb die maar direct uitgelezen.. mooi om te lezen wat mensen soms beweegt om op de fiets te stappen!
Prettige ervaring met Tomasso. Goede, snelle communicatie, prettige afhandeling, goed verpakt, de waar als aangeprezen. Kortom: Tomasso=OK.
amateurke bedankt voor de fietscomputer!
Na jaren van afwezigheid weer sporadisch op \'s heerenswegen te spotten... Onhandig en langzaam? 99% kans dat ik het ben!
-
- Forum-lid
Soms vraag ik mij af of Serge niet een robot is... Dag of nacht, hij beantwoord altijd je vragen. Met Bikeparts4u.nl dus wederom een goede ervaring rijker.
Met danoontje ook een prettige koop ervaring, goede en snelle communicatie. Verpakking was helaas niet opgewassen tegen het geweld dat PostNL heet, maar verder niets op aan te merken.
Met danoontje ook een prettige koop ervaring, goede en snelle communicatie. Verpakking was helaas niet opgewassen tegen het geweld dat PostNL heet, maar verder niets op aan te merken.
Laatst gewijzigd door roadkill21 op 24 nov 2011 20:34, 1 keer totaal gewijzigd.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Het zal wel http://www.bikeparts4u.nl zijn zekerroadkill21 schreef:Soms vraag ik mij af of Serge niet een robot is... Dag of nacht, hij beantwoord altijd je vragen. Met Bikes4u.nl dus wederom een goede ervaring rijker.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
+1!!farelli schreef:Prettige ervaring met Tomasso. Goede, snelle communicatie, prettige afhandeling, goed verpakt, de waar als aangeprezen. Kortom: Tomasso=OK.
ik heb nog niks, maar hij stond wel voor de deur om iets af te geven. helaas was ik er niet... gaat goedkomen!
beetje jammere ervaring met jaapieo, beetje slordig om te vergeten te vermelden dat je je (race)stuur hebt afgezaagd. trage communicatie ook. maar dat vind ik minder erg