Over de wielersport en zijn beoefenaars.

TOUR 2007

trislow
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2007 10:24
Locatie: Amsterdam
Contact

trislow 26 jul 2007 13:47

hoe zit het overigens met het geld.

Kan dit de reden zijn dat Rasmussen 'nog' niet de stempel doping heeft gekregen van de rabobank.

Want zodra dat wel het geval is dan moet de Rabo al het zuur verdiende geld wellicht teruggeven en nu is het gewoon intern opgelost.


it's all about the money

Gebruikersavatar
wouterf
Forum-lid
Berichten: 863
Lid geworden op: 13 aug 2006 23:14

Gebruikersavatar wouterf 26 jul 2007 13:53

Ik denk dat die hooguit 100.000 euro die ze nu in de tour hebben gewonnen niet echt een belangrijk punt is... Imago van Rabobank is een veelvoud daarvan waard.

niklas2
Forum-lid
Berichten: 1046
Lid geworden op: 03 jan 2006 13:08

niklas2 26 jul 2007 14:07

trislow schreef:hoe zit het overigens met het geld.

Kan dit de reden zijn dat Rasmussen 'nog' niet de stempel doping heeft gekregen van de rabobank.

Want zodra dat wel het geval is dan moet de Rabo al het zuur verdiende geld wellicht teruggeven en nu is het gewoon intern opgelost.


it's all about the money


Indien het echt puur om het geld zou gaan, zou Rabo Rasmussen de Tour hebben laten uitrijden en de winstpremie hebben opgestreken.
Het gaat hier inderdaad puur om het imago. De Rabobank wenst dat de Rabo ploeg een 'zuiver' imago heeft: Rasmussen heeft de interne afspraken op een dusdanige manier geschonden dat er sprake is van een wanprestatie van de zijde van Rasmussen en dat is reden tot ontslag. Waarbij aangetekend dat Rasmussen dus niet betrapt is op doping; hij had heel misschien wel betrapt kunnen worden op doping indien hij zou zijn gecontroleerd tijdens zijn illegale 'chicken in black' verblijf in Italië. Maar dat is pure speculatie.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

maatchen
Forum-lid
Berichten: 669
Lid geworden op: 24 aug 2004 13:09

maatchen 26 jul 2007 14:13

Volledig vertrouwen in deze sport?!?!
Hij (en de ploegleiding) wist (weet) gewoon niet waar de renners zijn zo eenvoudig is dat. En hij maakte de keuze om Rasmussen de handen boven het hoofd te houden door ook maar wat te beweren en staat daarna voor l*l.........................

Hypocriet, naief, speelbal-van-de-sponsor enz. Pick one.


Edit: Van Rooy beweert dat Rasmussen heeft toegeven dat hij toch in Italie was. Nu is kippetje al eerder betrapt op 'liegen', maar in een interview met een deense krant deze ochtend blijft hij toch volhouden dat hij wel in Mexico was. En dat Cassini dus liegt.

Hebben even grof gezocht op het weer in Dolomieten 13-14 juni (aldus Cassini zag hij R. daar in de stromende regen trainen) kan niet echt grote buien vinden in die omgeving. Weet iemand een site met goede historische overzichten van het weer?

trislow
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2007 10:24
Locatie: Amsterdam
Contact

trislow 26 jul 2007 14:17

ah ok

Maar met deze actie tijdens de tour stoppen ze Rasmussen wel meteen in de doping hoek strategisch vind ik dit niet echt top. Als rabo weet dat Rasmussen doping gebruikt zeg het dan.

Nu heeft hij gewoon gespijbeld (misschien was hij wel een verjaardag aan het vieren bij zijn schoonfam ;))


Edit: nu ik het journaal zie en de rabobank hoor vind ik de reden van Rabobank eigenlijk helemaal magertje. De reden om Rasmussen te ontslaan tijdens de tour. Volgens mij heeft de Rabo gewoon de kant van de fransen gekozen om hiermee hun deelname voor volgend jaar veilig te stellen.

Rabobank is gewoon hypocriet en erg op handen van de tour directie. sterker nog onder druk van de directie is theo tot actie overgegaan.

fietsjunks
Forum-lid
Berichten: 50
Lid geworden op: 12 jul 2005 22:15
Contact

fietsjunks 26 jul 2007 14:21

"Wat is het verschil tussen en wielrenner en een junk?"
.
.
.
.
."Een wielrenner verkoopt z'n fiets niet!"

oyah
Forum-lid
Berichten: 302
Lid geworden op: 19 aug 2006 03:18

oyah 26 jul 2007 14:26

Fietsjunks schreef:"Wat is het verschil tussen en wielrenner en een junk?"

"Een wielrenner verkoopt z'n fiets niet!"

Lollig...
Een wielrenner koopt zijn fiets.
Fiets... ook eens 11 speed!

trislow
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2007 10:24
Locatie: Amsterdam
Contact

trislow 26 jul 2007 14:30

Oyah schreef:
Fietsjunks schreef:"Wat is het verschil tussen en wielrenner en een junk?"

"Een wielrenner verkoopt z'n fiets niet!"

Lollig...
Een wielrenner koopt zijn fiets.


geen verschil

de sponsor is de dealer van de profwielrenner. Sponsor betaalt de fiets en supplementen.

fiedoo
Forum-lid HC
Berichten: 5807
Lid geworden op: 24 aug 2005 15:14

fiedoo 26 jul 2007 14:39

[quote="trislow"][quote="Oyah"][quote="Fietsjunks"]"Wat is het verschil tussen en wielrenner en een junk?"

een junk spuit en een wielrenner wel!
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord. 👻😳🤬

eelcoz

eelcoz 26 jul 2007 14:44

edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 14 sep 2011 22:41, 1 keer totaal gewijzigd.

tobiasvant
Forum-lid
Berichten: 94
Lid geworden op: 17 mei 2006 22:39

tobiasvant 26 jul 2007 14:48

@ maatchen kan je mij die link even geven aub

trislow
Forum-lid
Berichten: 47
Lid geworden op: 10 jul 2007 10:24
Locatie: Amsterdam
Contact

trislow 26 jul 2007 14:49

Wat als Rasmussen wel kan bewijzen dat hij in Mexico zat?? Dan heeft ie niet gelogen

Plaats reactie