Forum problemen lijstje
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben niet zo schietgraag, dus voor het 1e probleem maar gewoon een simpele oplossing.
Naast de naam van de laatste poster in een topic staat een klein soort van vierkantje. Als je daar op klikt spring je gewoon naar het laatste bericht.
Naast de naam van de laatste poster in een topic staat een klein soort van vierkantje. Als je daar op klikt spring je gewoon naar het laatste bericht.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Klopt het dat als ik een reactie geef op een onderwerp en op bestiging druk je niet terug gaat naar het topic maar op de pagina blijf van "plaats een reactie"?
What makes the boat go faster?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ja klopt, en de "keer terug naar onderwerp-knop" werkt nog niet. Staat in het to do lijstje voor de software-goeroe's.
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Verander lettergrootte blijft ook niet staan als je weer terug gaat van topic naar forumoverzicht.
Maar vanuit de ‘Toon nieuwe berichten’-pagina is het toch duidelijk dat je op zoek bent naar de nieuwste berichten? Dan wil je toch altijd naar het nieuwste en dus laatste bericht toe?! Eigenlijk zoals op het oude forum geschiedde bij de laatste 5 berichten (onderaan de overzichtspagina).daniel1975 schreef:Ik ben niet zo schietgraag, dus voor het 1e probleem maar gewoon een simpele oplossing.
Trouwens ook lastig dat de onderstaande opties alleen op de forumoverzichtspagina zichtbaar zijn...
• Toon onbeantwoorde berichten • Toon nieuwe berichten • Toon actieve onderwerpen
- daniel1975
- Forum-lid HC
Je krijgt dan toch gewoon de laatst actieve topics? En als je daar dan in wilt kijken kun je toch op dat vierkantje drukken?
Ik zie het probleem niet, werkt bij veel forums zo dacht ik.
Less is bore
Uiteraard kan je dan navigeren via dat vierkantje met dat hangende pijltje erin. Maar het is gewoon gebruikersvriendelijker dat je altijd het laatste bericht voorgeschoteld krijgt, juist vanuit de ‘Toon nieuwe berichten’-pagina.daniel1975 schreef:Je krijgt dan toch gewoon de laatst actieve topics? En als je daar dan in wilt kijken kun je toch op dat vierkantje drukken?
Er is een verschil tussen nieuwe en nieuwste. Nieuwe berichten houdt voor phpBB in: berichten die voor jou nog niet als gelezen zijn gemarkeerd. Nu loopt dat markeren hier nog niet helemaal soepel (wordt ongetwijfeld aan gewerkt) maar normaliter is dat wel de intentie van die link. Als je echt het nieuwste bericht wil zien, dan moet je dat via de link doen die dáárvoor is gemaakt.buzz schreef:Uiteraard kan je dan navigeren via dat vierkantje met dat hangende pijltje erin. Maar het is gewoon gebruikersvriendelijker dat je altijd het laatste bericht voorgeschoteld krijgt, juist vanuit de ‘Toon nieuwe berichten’-pagina.
Dan moeten ze dat even in het beheerderspaneel aanpassen. Voor de admin: tabblad algemeen, foruminstellingen. Eventueel nog voor de gebruiker Anonymous aanpassen, maar dat zou niet nodig moeten zijn.jasperr schreef:De tijd op het forum loopt ook 1 uur achter. Ik weet het; je kan via je profiel zomertijd selecteren en dan klopt de tijd wel. Maar als je niet ingelogd bent, loopt de tijd alsnog 1 uur achter.
-
- Forum-lid HC
Kan mijn forum naam worden aangepast? Het was Livio Livius en is nu liviolivius.
-
- Forum-lid
Kan voorlopig nog geen verbeteringen aan het nieuwe forum ontdekken. Alles werkt minder of niet. Heb al een keer of 20 opnieuw ingelogd maar na een tijdje wordt je er toch weer uitgegooid. Sanoma schaam je!
Toch 1 klein voordeel gevonden, als je 's avonds laat nog even het forum bezoekt kan het licht in de kamer gewoon uit blijven.
Toch 1 klein voordeel gevonden, als je 's avonds laat nog even het forum bezoekt kan het licht in de kamer gewoon uit blijven.
-
- Forum-lid
Ik moet steeds als ik naar een pagina ga op f5 drukken omdat ik anders niks zie...
Misschien ligt het aan me oude pc zal binnekort kijken of het hetzelfde is met me nieuwe pc...
Misschien ligt het aan me oude pc zal binnekort kijken of het hetzelfde is met me nieuwe pc...
Merida Race lite 904