Ricardo Ricco
- chassepatate
- Forum-lid
Dat werkt dus niet. Kan je net zo goed bloed van een kalf inbrengen...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Beter van niet, dan wordt ie alsnog gepakt op clenbuterol.... 

Als ze mij missen, dan ben ik…….FIETSEN!
- chassepatate
- Forum-lid
lol 

Il Cobra schreef:Mocht ricco ontslagen worden dan zie ik het nog wel gebeuren dat vacansoleil met het vrij gekomen geld menchov probeert te halen. Die heeft tenslotte in zijn contract opgenomen dat hij weg mocht als geox de tour niet zou rijden.
...of de ASO geeft Vacansoleil een duw vanwege Ricco en Mosquera (niet helemaal logisch maar dat zou niet de eerste keer zijn) en laat Geox alsnog toe in de Tour...
die hebben Sastre, Menchov en prachtige fietspompen...
[img=http://img140.imageshack.us/img140/2268 ... ike629.jpg]
DJ schreef: [img=http://img140.imageshack.us/img140/2268 ... ike629.jpg]
Off-topic;
Deze grote meneer kijkt zeer bedenkelijk (of met afgrijzen) naar zijn fiets.... is er niet blij mee denk ik. Met die overload aan schreeuwende decals, lettertypes, striping etc ..... of toch die fietspomp? Is ie niet gewend na een witte Giant. Toch maar een andere ploeg opzoeken?
Canyon Ultimate CF SLX, Cannondale CAAD10, Niner RLT9, Cube Reaction.
Heb de afgelopen 6 pagina's nog geen zinvolle bijdrage aan dit topic gelezen. Op basis van de feiten die er nu zijn is Ricco met hoge koorts opgenomen in het ziekenhuis. Deze hoge koorts komt waarschijnlijk door nier falen maar dat is nergens bevestigd.
Vervolgens wordt er ergens in de media melding gemaakt van een mogelijke bloedtransfusie wat het mogelijke nier falen zou kunnen verklaren. Gevolg een van de meest attractieve coureurs in het peloton, al dan niet ieders favoriet, wordt hier met de grond gelijk gemaakt omdat hij wederom doping zou hebben gebruikt.
Laten we alstublieft bij de feiten blijven en niet afgaan op de tendentieuze berichten in de media en postings op verschillende fora (waaronder deze).
Voor mij is Ricco onschulding totdat het tegendeel wordt bewezen. Ik hoop dat Ricco in de Giro en/of Tour voor het nodige vuurwerk kan zorgen en dat ik weer kan genieten van een attractieve en aanvallende coureur!
Mocht blijken dat Ricco inderdaad bloeddoping heeft gebruikt dan is dat voor de man een zeer kwalijke zaak, maar meer een kwalijke zaak voor het prof wielrennen dat willens en wetens doping toestaat. Maar vervolgens als een stel hypocrieten reageert als een van de broeders wordt gepakt.
Vervolgens wordt er ergens in de media melding gemaakt van een mogelijke bloedtransfusie wat het mogelijke nier falen zou kunnen verklaren. Gevolg een van de meest attractieve coureurs in het peloton, al dan niet ieders favoriet, wordt hier met de grond gelijk gemaakt omdat hij wederom doping zou hebben gebruikt.
Laten we alstublieft bij de feiten blijven en niet afgaan op de tendentieuze berichten in de media en postings op verschillende fora (waaronder deze).
Voor mij is Ricco onschulding totdat het tegendeel wordt bewezen. Ik hoop dat Ricco in de Giro en/of Tour voor het nodige vuurwerk kan zorgen en dat ik weer kan genieten van een attractieve en aanvallende coureur!
Mocht blijken dat Ricco inderdaad bloeddoping heeft gebruikt dan is dat voor de man een zeer kwalijke zaak, maar meer een kwalijke zaak voor het prof wielrennen dat willens en wetens doping toestaat. Maar vervolgens als een stel hypocrieten reageert als een van de broeders wordt gepakt.
Dat is geen geel! Dit is geel!
-
- Forum-lid
+1 en zo is het maar net
of de rest zo clean is laat me niet lachen echt ziek word ik van die renners die nu roepen dat Rico een *(*&(&# tot dat ze zelf tegen de lamp lopen
of de rest zo clean is laat me niet lachen echt ziek word ik van die renners die nu roepen dat Rico een *(*&(&# tot dat ze zelf tegen de lamp lopen
Fly like an Eagle!
Old Warriors Never Die
Old Warriors Never Die
ilfalco2004 schreef:+1 en zo is het maar net
Precies, ik ook. Hoe noemen ze dat ook alweer, iets met huilende wolven?:D
Bewijs heb ik er uiteraard niet voor, maar als ik op m'n gevoel afga, denk ik dat alle toprenners (en een hele grote groep daaronder ook) pakken, op wat voor manier dan ook. Ik geloof ook niets van die verhalen dat de sport nu veel schoner is dan in de jaren '90. Waar baseert men dat op, denk ik dan.
jibb schreef:Heb de afgelopen 6 pagina's nog geen zinvolle bijdrage aan dit topic gelezen. Op basis van de feiten die er nu zijn is Ricco met hoge koorts opgenomen in het ziekenhuis. Deze hoge koorts komt waarschijnlijk door nier falen maar dat is nergens bevestigd.
+1 Bij contador zegt iedereen: we wachten de officiële verklaring af. En bij RR is het kleinste gerucht al aanleiding tot harde uitspraken van zowel top renners als zijn werkgever. In mijn ogen is dit erg scheef.
Blacksmith Avenue
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
Blacksmith Ruota
Blacksmith Strada
-
- Forum-lid
Op het feit dat Ricco nu zelf met bloedtransfusies heeft lopen klooien? Bij de Mapei's en de Festina's ging dat er wel ietsie anders aan toe..