Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid
Ben op zoek naar de rode Look Keo sprint pedalen. Bij futurumshop voor €71,95. Iemand een goedkoper adresje?
-
- Forum-lid
Bij bikestudio liggen ze op dit moment voor 65 euro in het schap. http://bikestudio.nl/fietsen/index.php?id=234
Als je ze laat verzenden komt daar nog 5 euro bij. Dus dan schiet je er niet echt heel veel mee op.
Als je ze laat verzenden komt daar nog 5 euro bij. Dus dan schiet je er niet echt heel veel mee op.
Bushwankaz schreef:Ben op zoek naar de rode Look Keo sprint pedalen. Bij futurumshop voor 71,95. Iemand een goedkoper adresje?
Wederom bij Bikegear erg goedkoop, 61,35:
http://www.bikegear.be/winkel/index.php ... ucts_id=45
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Ik ben op zoek naar de laagste prijs voor de Tacx Flow T1680. Bij verschillende aanbieders voor
€ 269 gevonden. Bij Walstock voor € 249, maar daar komt dan nog wel € 12 aan verzendkosten bij (en ophalen in Maastricht is me echt te ver).
Wie weet een goedkopere aanbieder?
€ 269 gevonden. Bij Walstock voor € 249, maar daar komt dan nog wel € 12 aan verzendkosten bij (en ophalen in Maastricht is me echt te ver).
Abacus schreef:Ik ben op zoek naar de laagste prijs voor de Tacx Flow T1680. Bij verschillende aanbieders voor
269 gevonden. Bij Walstock voor 249, maar daar komt dan nog wel 12 aan verzendkosten bij (en ophalen in Maastricht is me echt te ver).
265 euro bij Mantel in Arnhem
Race: Giant TCR en Giant Propel
Om even terug te komen op de laagste prijs voor de gewone Ultegra groep.
Ene Robert uit Zoetermeer bood deze voor een scherpe prijs aan, maar de advertentie staat niet meer op Marktplaats.
Ik zou echter graag contact met hem opnemen maar heb geen mailadres of telefoonnummer van hem. Zijn er misschien hier forumleden die zaken met hem gedaan hebben en zijn mailadres of telefoonnummer naar mij willen mailen ?
Mijn mailadres: klik op "spietpiet" profiel
Ene Robert uit Zoetermeer bood deze voor een scherpe prijs aan, maar de advertentie staat niet meer op Marktplaats.
Ik zou echter graag contact met hem opnemen maar heb geen mailadres of telefoonnummer van hem. Zijn er misschien hier forumleden die zaken met hem gedaan hebben en zijn mailadres of telefoonnummer naar mij willen mailen ?
Mijn mailadres: klik op "spietpiet" profiel
-
- Forum-lid
Hmm echt jammer. Zelf verwacht ik ook dat robert niets meer heeft. Anders had ie de advertenties er vas wel op staan.
Goedkoopste dat ik nu tegen ben gekomen is 399 voor een ultegra groep.
Zou graag horen als het ergens goedkoper kan
Jouke Buissink schreef:Hmm echt jammer. Zelf verwacht ik ook dat robert niets meer heeft. Anders had ie de advertenties er vas wel op staan.
409 bij
http://www.cycles4u.de
Met keuze cranklengte en cassette.
Waar is hij voor 399 verkrijgbaar met 53/39 crankstel ?
VZPaulus schreef:Op marktplaats staat iemand uit oldenzaal met ultegra dubbel of compact voor 380,-
iemand ervaring mee?
Geen ervaring mee.
Volgens omschrijving geen kabelset erbij voor remmen en derr., als je dit los moet aanschaffen ben je je voordeel kwijt.
Zit normaal standaard bij de groep, dus even een aandachtspuntje.