Rose (voorheen Red Bull)
Cash, liefst of creditcard.
Je kan er niet pinnen, of je moet een fiets onder de €500 hebben gekocht.
Maar je kan hem niet meteen mee krijgen hoor, als je er een fiets koopt zullen ze het je wel vertellen.
Je kan er niet pinnen, of je moet een fiets onder de €500 hebben gekocht.
Maar je kan hem niet meteen mee krijgen hoor, als je er een fiets koopt zullen ze het je wel vertellen.
My head says it�s time to push it, My heart is going to tell me when
oke bedankt,
hoe lang is de levertijd meestal? als ik een pro-sl 3000 2008 bestel en er een beetje aan laat aanpassen(verzet, stuur enz.) hoe lang duurt dat dan.
ik wil hem het liefst eind februari hebben ivm het begin van het seizoen.
jaap
hoe lang is de levertijd meestal? als ik een pro-sl 3000 2008 bestel en er een beetje aan laat aanpassen(verzet, stuur enz.) hoe lang duurt dat dan.
ik wil hem het liefst eind februari hebben ivm het begin van het seizoen.
jaap
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
wanneer moet ik dan uiterlijk bestellen denk je, ik ben nu nog druk bezig met geld verdienen... maar ik heb wel bijna genoeg gespaart.
Disclaimer: deze post is met de grootst mogelijke zorg opgesteld, taal en spelfouten onder voorbehoud.
Nu bestellen eind februari afleveren? Ik denk dat het wel eerder kan hoor... Anders moet ik nu alvast een nieuwe bestellen wil ik er nog een beetje voorjaarswedstrijdjes op kunnen rijden...
Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben?
Zijn er andere mensen die hier ervaring mee hebben?
ik heb van mensen gehoord dat het meestal iets van 3 weken duurt, klopt dat een beetje.
want dan kan ik begin februari gaan(dan heb ik genoeg geld) en dan heb ik heb voor mijn eerste voorjaars wedstrijd op 1 of 2 maart.
want dan kan ik begin februari gaan(dan heb ik genoeg geld) en dan heb ik heb voor mijn eerste voorjaars wedstrijd op 1 of 2 maart.
ik hoop het ook. anders moet ik een voorjaarsklassieker rijden op een meer dan 10 jaar oude giant die met een nieuwelingen verzet die niet de goede maat is...