Voor fietsgerelateerde topics die niet in een andere categorie passen.

rook jij ook???

paashaas
Forum-lid
Berichten: 607
Lid geworden op: 05 aug 2005 22:53

paashaas 21 mar 2007 23:08

Quoten: Origineel geplaatst door Jan W.F. op 21 Maart 2007


@Paashaas. Thanks voor de tip! Momenteel heb ik alleen wat weinig tijd om e.e.a. uitgebreid te gaan bestuderen; is iets voor de zomervakantie.
Wat rokende toprenners betreft... vooruit dan maar, ik geloof je.  Had je dat verwacht?


Nee, maar ik heb er een foto van. Denk jij dat ik die bewuste renner in een negatief daglicht wil plaatsen alleen maar om jou te overtuigen?
Maar zoiets gebeurt natuurlijk maar in de winter. Het zou mij ook verwonderen dat Landis (ik zeg maar iemand) in het midden van de Tour een sigaret opsteekt.

wouterp
Forum-lid
Berichten: 101
Lid geworden op: 03 mar 2006 18:14

wouterp 24 mar 2007 19:26

Ik weet dat het nooit werkelijkheid zal worden, maar ik vind inderdaad dat dokters en andere gezondheidszorgmedewerkers een voobeeldfunctie hebben als het gaat om gezond gedrag. Hoe kun je ooit geloofwaardig overkomen bij een patient als je hem aanraadt te stoppen met roken, terwijl hij kan ruiken dat je zelf rookt al een  ketter?
Daarnaast is jouw vergelijking met uitlaatgassen mijns inziens complete onzin? Wat heeft het voor zin om rokend wonen in Canada te vergelijken met niet-rokend wonen in Amsterdam? Rokend wonen in Amsterdam is gewoon ongezonder dan niet-rokend wonen in Amsterdam, it's simple as that! Datzelfde geldt natuurlijk ook voor Canada!
Dan tenslotte, zoals gezegd vind ik dat voor dokters etc een vvoorbeeldfunctie m.i. gewenst is, maar ik vind het nog belangrijker dat we als gezondheidszorgmedewerkers met zijn allen uitdragen dat roken gewoon ontzettend slecht is. Jouw relativerende uitspraken mbt de zwarte longen passen daar niet bij en dat was ook wat ik met mijn vorige post bedoelde.
Leuk trouwens dat je technische GNK studeert. Heb er wel eens wat over gehoord, maar wat houdt het nou eigenlijk precies in?

trickoutxtc3
Forum-lid
Berichten: 432
Lid geworden op: 04 aug 2006 02:33

trickoutxtc3 27 mar 2007 20:02

hi hi gasten
ik ben nu een 7mnd gestopt met smokey, en ik voel me een hele grote jongen nuwie wil blijven roken moet blijven roken easy as that, ik ben dan welliswaar gestopt met smokey maar dat geeft mij geen vrij brief om anderen mensen (jaja rokers zijn ook nog steeds mensen) af te vallen.nu heb ik pas echt spijt dat ik ooit begonnen ben met smokey ik merk nu pas hoeveel beter ik me voel geen ochtend roggel en geen avond gepruttel en het fieten gaat steeds harder en beter. het heeft ook heel aanstekelijk gewerkt ivm eten en dat soort dingen ikk ben nu nog bewuster bezig met voeding en met gezond leven en derg.
kortom wie z'n ding doed doet z'n ding.
@wouterp hoeist in maascity vermaak jeje daar wel een beetje, ik hoop dat snel weer eens deze kant opcrosst, en werk maar een beetje meer aan je conditie wandt vanaf volgende week 3 week sávonds rijden met collega en friends dus dat beloofd wat voor het wieler festijn yahoo yahoo.oja en al die verrekte bomen zijn ook eindelijk gerooid over het parcours groetjes
A.D.I.D.A.S

(jonathan davis)

Gebruikersavatar
marconi
Forum-lid
Berichten: 2459
Lid geworden op: 10 mei 2004 14:00

Gebruikersavatar marconi 28 mar 2007 14:18

Toch lijken rokers de gelukkigste mensen: Ze gaan gierend naar bed en staan fluitend weer op!
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie