Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Tour De France 2006

sporter
Forum-lid

sporter 08 jul 2006 19:49

Wow, wat was Gonchar snel zeg, ongelooflijk, als enige een snelheid van boven de 50 gem.
De T-Mobile renners deden het in deze tijdrit sowieso al erg goed. Een puike prestatie natuurlijk ook van Joost Posthuma die mannen als Zabriskie en Hincapie achter zich weet te houden. En natuurlijk de val van Julich, hij nam de bocht de wijd, en viel daardoor. Jammer voor Julich.

Trappen mensen.

geertjansen
Forum-lid

geertjansen 08 jul 2006 22:09

Quote: Origineel geplaatst door chevalier op 08 Juli 2006
Ik mag er maar 9 opstellen , of minder maar die Lang is Duits Tijdrit kampioen ik kan hem nog inruilen voor 11 uur voor Kloden of een andere eruit gooienWedden dat David miller hem zomaar wint, kan allemaal. Die zijn ze vergeten na dat die geschorst was. Die is mischien exstra gemotiveerd en in vorm.

rondemaster??      

dingo
Forum-lid

dingo 08 jul 2006 22:21

Quoten: Origineel geplaatst door Sporter op 08 Juli 2006

Wow, wat was Gonchar snel zeg, ongelooflijk, als enige een snelheid van boven de 50 gem.
De T-Mobile renners deden het in deze tijdrit sowieso al erg goed. Een puike prestatie natuurlijk ook van Joost Posthuma die mannen als Zabriskie en Hincapie achter zich weet te houden. En natuurlijk de val van Julich, hij nam de bocht de wijd, en viel daardoor. Jammer voor Julich.

Jeezus, zat ik er ff naast..........
Posthuma, Dikke Pluim !
Alle 7 Tmobile renners bij de eerste 35 en nee, ik heb daar geen verklaring voor
Landis stelt nadrukkelijk zijn kandidatuur, Gontsjar zal in de 2e Pyreneënrit pas capituleren, eens kijken wie van Tmobile mee kan. Rabobank kan eens voorzichtig naar het podium kijken maar ja, wat weet ik ervan.............

chevalier
Forum-lid

chevalier 09 jul 2006 02:29

Quoten: Origineel geplaatst door Geert Jansen op 08 Juli 2006

Quote: Origineel geplaatst door chevalier op 08 Juli 2006

Ik mag er maar 9 opstellen , of minder maar die Lang is Duits Tijdrit kampioen ik kan hem nog inruilen voor 11 uur voor Kloden of een andere eruit gooien
Wedden dat David miller hem zomaar wint, kan allemaal. Die zijn ze vergeten na dat die geschorst was. Die is mischien exstra gemotiveerd en in vorm.

rondemaster??      

Yep , rondemaster. Ben vandaag 400 plaatsen gezakt omdat ik Serge Gontjar niet in me ploeg had, met landis-lang-rogers en zabriski had ik punten. Voor morgen een klein ploegje sprinters geen 9 dat kost te veel. Als boontje nu morgen wint dan ben ik Blij

gerardo
Forum-lid
Contact

gerardo 09 jul 2006 13:24

Geweldig mooie tijdrit! Super dat een oude (36jaar) krijger als Honchar de tijdrit wint. Met wat een zwaar verzet! Leipheimer reed rond als een krant! Rabo heeft toch gelijk gehad. Hij is te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken! Maar het mooiste was toch Joost Postuma. Eindelijk weer een Hollander die echt hard kan fietsen!
Vraag: met wat voor zwarte remgrepen reed Joost gisteren rond op zijn tijdritfiets?
Shimano of misscien Pro?

Gerardo

lazo
Forum-lid

lazo 09 jul 2006 14:33

Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 09 Juli 2006

Geweldig mooie tijdrit! Super dat een oude (36jaar) krijger als Honchar de tijdrit wint. Met wat een zwaar verzet! Leipheimer reed rond als een krant! Rabo heeft toch gelijk gehad. Hij is te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken! Maar het mooiste was toch Joost Postuma. Eindelijk weer een Hollander die echt hard kan fietsen!
Vraag: met wat voor zwarte remgrepen reed Joost gisteren rond op zijn tijdritfiets?
Shimano of misscien Pro?

nu dat de favorieten eruit zijn boeit me da nie echt meer'de tour de france"ik vind het spijtig da ze basso en ullrich deruit hebben gegooid,had nog sensatie kunnen opleveren want daar het gaat het TOCH om !Over cleane tour das verloren tijd om over te discusseren,alleen echt spijtig da bsso en ullrich der nie bij zijn.Maar je weet nooit wie de volgende kanon word,afwachten dus tot de bergen eraan komen.

dingo
Forum-lid

dingo 09 jul 2006 14:46

Quoten: Origineel geplaatst door lazo op 09 Juli 2006

Quoten: Origineel geplaatst door Gerardo op 09 Juli 2006

Shimano of misscien Pro?

nu dat de favorieten eruit zijn boeit me da nie echt meer'de tour de france"ik vind het spijtig da ze basso en ullrich deruit hebben gegooid,had nog sensatie kunnen opleveren want daar het gaat het TOCH om !Over cleane tour das verloren tijd om over te discusseren,alleen echt spijtig da bsso en ullrich der nie bij zijn.Maar je weet nooit wie de volgende kanon word,afwachten dus tot de bergen eraan komen.

Volgens mij PRO.
Nou lazo, dan verschillen we toch serieus van mening, in de afgelopen 7 jaar, zelden zo een boeiende Tour gezien, niemand weet wie er gaat winnen of wie er nu weer door het ijs gaat zakken. Als je vantevoren gezegd zou hebben dat Bonnen na de eerste week geen enkele sprit gewonnen zou hebben en Casper en Freire op het hoogste schavot stonden, hadden mensen toch een wenkbrauw opgetrokken......

pantani
Forum-lid

pantani 09 jul 2006 17:53

Slim van Kessler om te wachten op Honchar,dit levert tog denk ik een halve minuut op!
T-mobile heeft me echt bekoort,al had ik dit wel verwacht,maar dit overtrof echt alles!
Hincapie,jij hebt mij het mooiste moment bezorgt!Hincapie,moest je dit lezen;bedankt,echt waar!
il magnifico

chevalier
Forum-lid

chevalier 09 jul 2006 20:28

We zullen het zien in de bergen, woensdag. Het lijkt erop dat iedereen toch wat te veel respect had voor de ploeg van Armstrong. En doordat dat nu wegvalt gaan meer andere in hun kansen geloven.
Zou zomaar kunnen

mcf1
Forum-lid

mcf1 10 jul 2006 20:18

na 10dagen vakantie (en had geen tdf tv kanaal) kwam ik vrolijk thuis om de spannende tour te gaan bekijken.... blijkt dat ullrich en basso niet mee doen...zelfs valverde ook niet? jeetje.... word dit niet een beetje de tour van de lozers? (ook ivm dat lance niet meedoen in het achterhoofd gehouden)

marconi
Forum-lid

Gebruikersavatar marconi 10 jul 2006 20:25

Misschien durven of kunnen velen hun bloeddoping o.i.d. niet meer te nemen. Nu ze "naturel "moeten rijden vallen ze door de mand. Na al die heisa kan je alles verwachten.
Autografo Fausto Coppi originale! @ Pavia, augustus 1955

Plaats reactie