Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Vandaag gefietst in 2011

peterj
Forum-lid

Gebruikersavatar peterj 29 jan 2011 18:55

[quote="indewind"]ben wel even weggeweest op de mtb. Maar na een uurtje snel weer naar huis. Man wat een kou. 27 km bijgeschreven maar m'n vingers deden een uur lang pijn. Bij vorst fiets ik niet weer. t Moet wel leuk blijven.[/quote]

Bij iemand met een naam als indewind zie ik een bikkel voor me :)
Mijn enige doel is trainen totdat ik geen pijn meer voel.

vincent75
Forum-lid

Gebruikersavatar vincent75 29 jan 2011 18:57

Mijn eerste rit op mijn nieuwe CAAD10.
42Km lekker weg getrapt met een koude wind. Ben toch zo'n 7 bankovervallers tegen gekomen op een racefiets :)
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!

steven250
Forum-lid

Gebruikersavatar steven250 29 jan 2011 18:58

Het was zo zonnig dat de zomerfiets graag buiten wou spelen met zijn nieuwe wieltjes, ik heb hem maar even ruim 2 uur uit gelaten dmv een rondje holterberg :)
Afbeelding
Volg mij via mijn Bike planner blog of via Strava

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 29 jan 2011 18:58

[quote="Peterj"]

Bij iemand met een naam als indewind zie ik een bikkel voor me :)[/quote]

Welnee, in Joure waait het gewoon altijd ;)
Less is bore

gugi100
Forum-lid

gugi100 29 jan 2011 19:02

Het was inderdaad erg mooi weer. Dus lekker in de achtertuin in het zonnetje uit de wind op de tacx gerateld. Bijna twee uurtjes. Geen koude voeten, handen of wat dan ook. Spieren op een fijn bedrijfstemperatuurtje, heerlijk!

Gr GJ
Redelijk snel fietsen is best grappig.

bottecchia
Forum-lid

bottecchia 29 jan 2011 19:14

Vandaag exact hetzelfde rondje gedaan als vorige week zaterdag alleen nu onder compleet andere omstandigheden.

Vorige week: Regen, stevige NW wind, 8 graden.
Deze week: Zon, frisse oostenwind, 0 graden.

Dit is het rondje in kwestie:

[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-DVQHS84M.jpg]

Overigens moest ik voor vertrek nog een enorme verzameling zand van m'n fiets halen die ik vorig weekend had verzameld. Wat dat betreft is dit weer een stukkie gunstiger. De camera mocht ook weer een keertje mee.

[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-F6XAOTTD.jpg]

[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-QCRWMQCQ.jpg]

[img=http://www.mijnalbum.nl/Foto-RKNJVVCN.jpg]

dickygiovanni
Forum-lid

dickygiovanni 29 jan 2011 19:21

[quote="Steven250"]Het was zo zonnig dat de zomerfiets graag buiten wou spelen met zijn nieuwe wieltjes, ik heb hem maar even ruim 2 uur uit gelaten dmv een rondje holterberg :)[/quote]

Ah, holterberg.. Dat geeft mooie plaatjes met dit weer!

girlinred
Forum-lid

Gebruikersavatar girlinred 29 jan 2011 20:51

[quote="tomkolkman"]Lekker weer? Hier was het toch wel aardig mistig en al vrij snel was er geen zonnetje meer te zien. Met -2 als max temperatuur was het ook niet al te warm en die wind deed er nog een schepje bovenop.

Samen met Girlinred en PFW een rondje gemaakt waarvoor nog bedankt. In gildehaus nog wat stukjes omhoog gefietst. Onderweg in Duitsland nog een aantal groepjes mensen gezien met een soort van bolderkar waarin bier en waarschijnlijk warme glühwein zat maar we konden er maar niet uitkomen wat ze nu precies aan het doen waren. Had er bij thuiskomst 100km opzitten in iets minder dan 3,5 uur.[/quote]

Jupz, leuk ritje! Gildehaus vond ik wat minder, maar dat heeft meer met mijn fysieke staat te maken ;). Heb het gelukkig geen seconde koud gehad, met dank aan mummi outfit. Dat dreigde wel toen we bij Denekamp in de buurt een weg wilden oversteken waar een enorme zwerm duitsers overheen reed waar maar geen eind aan kwam.

Meest opmerkelijke waren inderdaad wel die duitsters die over de breedte van de weg liepen met een pot bier in de hand en een bolderkar met alcohol in het midden. En dat bleef niet beperkt tot dat ene groepje jongeren, maar daarna ook een paar groepen met oudere mensen gepasseerd.
~live fast, die young ~

marcelb
Forum-lid

marcelb 29 jan 2011 21:14

Vandaag rondje gedaan van 72 km bij een maximumtemperatuur van -2. Ik wilde de winterfiets pakken, maar daarvan bleek de body bevroren. Heb de zomerfiets maar weer eens gepakt. Was eveneens als mummie verkleed, maar was toch ontzettend blij dat ik weer thuis was. Mijn benen waren loodzwaar en ik kwam maar niet vooruit.
Real men wear blûk!!! Marcel

simen
Forum-lid

simen 29 jan 2011 22:22

Langs de boorden van het Veerse Meer ,dik 55 kilometerjes.
Alle klei was nog net opgevroren waardoor het wel lekker rolde ,waar je anders wegzakt in de modder.
Was niet echt druk op de paden,(lees:geen sterveling gezien).
Heeft ook wel wat!
Zij is ook tegen

erwinb
Forum-lid

erwinb 29 jan 2011 22:29

Van Zutphen via Brummen en Laag Soeren nog even de Posbank over gefietst, via Rozendaal langs de A50 naar Beekbergen gefietst, Klarenbeek, Voorst, Zutphen nog 30 minuten voetbal gekeken in Eefde en toen weer naar huis. Toch nog ongeveer 80 kilometer.

Tussen 12 tot 3 was het in de zon erg lekker, tegen de wind in en na 3 uur was het behoorlijk fris (en langs de lijn helemaal, jemig wat koud).

Al met al een mooi tochtje :)

depoldertoerist
Forum-lid
Contact

Gebruikersavatar depoldertoerist 29 jan 2011 23:42

vanochtend vertrokken in de schemer. voor even een snel rondje. duurde wel even voordat mijn handen warm werden, maar dat mocht de pret toch niet drukken.

Grappig dat bijna alle fietsers en joggers groeten. Bijna allemaal. Bij Boskoop stond een of ander toerclubje te wachten op iemand die zijn band aan het verwisselen was. Daar werd de goedemorgen groet niet beantwoord en ging het groetgemiddelde drastisch omlaag.

Annyway lekker ritje weer door de polder.

Afbeelding
Een laag en waterig zonnetje doet zijn best om wakker te worden.

Afbeelding
Zo'n wollen trui is geen overbodige luxe.
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE

Plaats reactie