![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Forumlid gespot
Heb je een groepje waarmee je gaat rijden? Nog andere forummers misschien?;) Welk tempo rijd je ongeveer? Dan weet ik of het zin heeft om ook zo vroeg te starten ![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik had er ook bij willen zijn... stond al om 7:30 naast m'n bedje maar ik kwam erachter dat de nachtelijke regen mijn fietskleren die ik buiten had laten hangen volledig doorweekt had
Was het een leuke tocht?
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
[quote="SpEric"]Je vergeet toch niet bij wie de fiets in onderhoud is hè...
Geen 1 fiets die mij vandaan komt rijdt sneller dan ik..
Jammer voor je straks hè :p[/quote]
't is dat we niet bij elkaar in de buurt wonen.......![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
't is dat we niet bij elkaar in de buurt wonen.......
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Groet,
Mike
Mike
[quote="LVGH"]Ik had er ook bij willen zijn... stond al om 7:30 naast m'n bedje maar ik kwam erachter dat de nachtelijke regen mijn fietskleren die ik buiten had laten hangen volledig doorweekt had
Was het een leuke tocht?[/quote]
Was zeker een leuk tochtje, alleen van bobbeltje heb ik niks gemerkt, de enige was de Amerongseberg.
Eigenlijk tot daar ging het heel lekker, de laatste 20 km gingen iets minder omdat je door de weilanden bij Leersum en Doorn terug rijdt.
Beetje saai en als je er dan toch al een beetje klaar mee bent, dan duurt dat wat lang..
Verder hebben we nog best snel gereden en de bordjes hingen perfect deze keer.
![Sad :(](./images/smilies/icon_e_sad.gif)
Was zeker een leuk tochtje, alleen van bobbeltje heb ik niks gemerkt, de enige was de Amerongseberg.
Eigenlijk tot daar ging het heel lekker, de laatste 20 km gingen iets minder omdat je door de weilanden bij Leersum en Doorn terug rijdt.
Beetje saai en als je er dan toch al een beetje klaar mee bent, dan duurt dat wat lang..
Verder hebben we nog best snel gereden en de bordjes hingen perfect deze keer.
[quote="mike biker"][quote="SpEric"]Je vergeet toch niet bij wie de fiets in onderhoud is hè...
[/quote]
DUs als je denkt dat iemand harder rijdt dan jij verkoop je hem geen fiets?? ALs klant zou ik me door deze uitspraak aardig beledigd voelen:rolleye:
[/quote]
DUs als je denkt dat iemand harder rijdt dan jij verkoop je hem geen fiets?? ALs klant zou ik me door deze uitspraak aardig beledigd voelen:rolleye:
~live fast, die young ~
nee, de eigenlijke grap was bedoeld als... ik zorg er wel voor dat die fiets niet harder gaat....
Ik mijn best doen op al die fietsen, bijna geen tijd voor mijn eigen en vervoglens voorbij gereden worden door die fietsen ....
En jouw opvatting moet je dan nog eerder als een compliment zien, dan belediging..
Maar voordat je mij tijdens de crique de hekken in duwt, het was vooral een grapje....
Ik mijn best doen op al die fietsen, bijna geen tijd voor mijn eigen en vervoglens voorbij gereden worden door die fietsen ....
En jouw opvatting moet je dan nog eerder als een compliment zien, dan belediging..
Maar voordat je mij tijdens de crique de hekken in duwt, het was vooral een grapje....
[quote="SpEric"]nee, de eigenlijke grap was bedoeld als... ik zorg er wel voor dat die fiets niet harder gaat....
Maar voordat je mij tijdens de crique de hekken in duwt, het was vooral een grapje....[/quote]
dacht bijna dat je het serieus bedoelde![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Duw niemand de hekken in, dan doe ik wel een trap harder :rolleye:
Maar voordat je mij tijdens de crique de hekken in duwt, het was vooral een grapje....[/quote]
dacht bijna dat je het serieus bedoelde
Duw niemand de hekken in, dan doe ik wel een trap harder :rolleye:
~live fast, die young ~