Specialized
Quote: Origineel geplaatst door Pietr op 24 Februari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door simen op 24 Februari 2007ik had haar op een level hoger verwacht.
???
Excuses
Je ??? zijn terecht.
Dit hoorde niet bij dit onderwerp.
Quoten: Origineel geplaatst door simen op 24 Februari 2007ik had haar op een level hoger verwacht.
???
Excuses
Je ??? zijn terecht.
Dit hoorde niet bij dit onderwerp.
Zij is ook tegen
Quoten: Origineel geplaatst door iceman op 24 Februari 2007
Pietr,zadelpen steekt ong 16 cm uit frame.
Paulitho,idd het frame is een 2006 model.
grtz
thx, hoe lang is de zadelpen en hoever mag die uit het frame steken? Ik heb namelijk het idee dat (als ik deze fiets koop) de pen ook erg ver uit het frame moet en ben bang dat ie dan eerder kan afbreken. Is een carbon zadelpen trouwens steviger dan een alu zadelpen?
Pietr,zadelpen steekt ong 16 cm uit frame.
Paulitho,idd het frame is een 2006 model.
grtz
thx, hoe lang is de zadelpen en hoever mag die uit het frame steken? Ik heb namelijk het idee dat (als ik deze fiets koop) de pen ook erg ver uit het frame moet en ben bang dat ie dan eerder kan afbreken. Is een carbon zadelpen trouwens steviger dan een alu zadelpen?
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3
-
- Forum-lid
Bij mijn Allez 2006 steekt mijn zadelpen zo'n 22 cm. uit. Ook geen probleem schijnbaar! Is trouwens een carbon zadelpen. Grtz
Alles met meer dan twee wielen is overbodig!!!
@Pietr: mijn zadelpen steekt ook 17 cm uit en tot nu toe zonder problemen. Heeft vlgs mij ook te maken met slooping bovenbuis. Ziet er voor mij ook natuurlijk uit. Zadelpen is carbon (ziet er in ieder geval zo uit), zat standaard bij het frame.
@Iceman: nog eens teruggekeken in dit forum. Deze fiets is een andere dan degene die je in november postte. Dat was toen ook een prachtige fiets m.n. de afmontage. Wat zijn de specs van je fiets? Wielen, groep etc? Ik neem maar gemakshalve aan dat je ook een frame hebt gekocht en zelf opgebouwd hebt?
@Iceman: nog eens teruggekeken in dit forum. Deze fiets is een andere dan degene die je in november postte. Dat was toen ook een prachtige fiets m.n. de afmontage. Wat zijn de specs van je fiets? Wielen, groep etc? Ik neem maar gemakshalve aan dat je ook een frame hebt gekocht en zelf opgebouwd hebt?
race: S-Works Tarmac \'06
mtb : Specialized Epic comp \'04
mtb : Specialized Epic comp \'04
-
- Forum-lid
Nieuwe fiets, specialized TarmacSL maat 56, Eurus wielen, afgemonteerd met Campagnolo Record compact 50/36, stuur Barmac (stuur en stuurpen ineen), wit toupe zadel en Keo carbon pedalen.
Rijd super, kleur 2007 Gerolsteiner. Mijn vraag nog, kan ik die rode stickers van mijn wielen verwijderen en hoe doe je dat.
Dank bij voorbaat. Foto's volgen
Rijd super, kleur 2007 Gerolsteiner. Mijn vraag nog, kan ik die rode stickers van mijn wielen verwijderen en hoe doe je dat.
Dank bij voorbaat. Foto's volgen
FOX
-
- Forum-lid
FOX
-
- Forum-lid
FOX
-
- Forum-lid
FOX
Kan die Polar niet OP de stuurpen (misschien door zelf iets in elkaar te klussen?).
Verder een topfietsje. Ik ben geen expert op geometrie gebied maar was een maatje groter niet beter geweest? Gezien de beruchte
Verder een topfietsje. Ik ben geen expert op geometrie gebied maar was een maatje groter niet beter geweest? Gezien de beruchte