Hoe kom jij aan je forum naam?
-
- Forum-lid
Het is al tijden mijn naam in Forumland, dus ik houd hem hier ook maar zo.
Pluk de dag.
Pluk tevens de vliegjes tussen je tanden vandaan.
Pluk tevens de vliegjes tussen je tanden vandaan.
-
- Forum-lid
Zo'n naam als plakhandjes moet toch een oorsprong hebben. Ik dacht misschien heb jij wel superieure bandenplakkwaliteiten (... met de gouden plakhandjes) of misschien vergeet je steeds je handen even af te spoelen na het vullen van je bidons met sportdrank...
Overigens, mijn naam suggereert ook iets wat ik niet ben, snel dus (niet). Maar zo noemde mijn vader vroeger racefietsers.
Overigens, mijn naam suggereert ook iets wat ik niet ben, snel dus (niet). Maar zo noemde mijn vader vroeger racefietsers.
I want to ride my bicycle, I want to ride it where I like.. (Queen)
-
- Forum-lid
Raad eens hoe ik aan mijn forumnaam kom?
arepol komt van aardappel,
net zoals arebei van aardbei :p
zal met westlands dialect te maken hebben
en hoe ik deraan kom, tsja, je krijgt wel is een naampje bij je vrienden he
net zoals arebei van aardbei :p
zal met westlands dialect te maken hebben
en hoe ik deraan kom, tsja, je krijgt wel is een naampje bij je vrienden he
-
- Forum-lid
Mijn nick: La mia donna noemt mij, om voor haar begrijpelijke reden, scugnizzo (= Napolitaans boefje). In werkelijkheid ben ik gewoon een Amsterdamse boef met woonplaats Parma.
De fiets: de ultime ontmoetingsplek
klimgeit
klimgeit
Mijn forumnaam (Frigo) is een bijnaam die ik bijna twintig jaar terug kreeg en is een Italiaanse verbastering van mijn achternaam...
Een aantal jaren geleden was er een Italiaanse renner in het profpeloton die luisterde naar dezelfde naam (Dario Frigo). Inmiddels is deze renner een koersverbod opgelegd vanwege dopinggebruik. Maar dat mag de pret niet drukken:D
Een aantal jaren geleden was er een Italiaanse renner in het profpeloton die luisterde naar dezelfde naam (Dario Frigo). Inmiddels is deze renner een koersverbod opgelegd vanwege dopinggebruik. Maar dat mag de pret niet drukken:D
Bianchi 1885: Bij een Italiaanse racefiets krijg je de moraal er gratis bij!