Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Merckx

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 03 jun 2006 22:15

@ Balenaar: gebruik even de zoekfunctie op Weight Weenies en je vindt enkel topics over die verkiezing.
Terug naar Merckx fietsen. Dit is de MXM zoals ik hem vorig weekend reed in een Vlaamse koers over kasseihellingen: met Neutrons (wegens herstelling van m'n klassieke Crono-wielen) en Michelin Pro Grip bandjes, dus uitzonderlijk met bandjes in koers. Foto's na een poetsbeurt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 jun 2006 00:29

Quoten: Origineel geplaatst door Balenaar op 03 Juni 2006

Ik heb het gevonden, echt wel leuk ! Hierbij erg laat: Proficiat  (beter laat dan nooit)In december 06 is volgende verkiezing ? Wat moet je er voor doen eigenlijk, een bike tunen ?


Thx. Je moet er niets voor doen... het komt vanzelf. Ik ben gewoon mijn afstotelijke zelf geweest op het forum en om god weet welke reden wordt dat geapprecieerd.
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

pinarellofan
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 jan 2006 18:01

pinarellofan 04 jun 2006 00:44

Gebruik je eigenlijk je team SC nog wel nu je je srm pro op je tt fiets hebt zitten?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 jun 2006 00:56

Quoten: Origineel geplaatst door pinarellofan op 03 Juni 2006

Gebruik je eigenlijk je team SC nog wel nu je je srm pro op je tt fiets hebt zitten?


Ja hoor. Ik denk dat ik morgen- of maandagavond die SRM Pro weer overzet naar de Team SC. En ergens in de loop van volgende week hem eens terugzet voor een TT-training, enz enz...
 
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

sjezer
Forum-lid
Berichten: 1149
Lid geworden op: 03 aug 2005 08:14

sjezer 04 jun 2006 21:10

Hoeveel tijd kost het om je SRM om te zetten naar een andere fiets? Zeker met vastzetten van kabels e.d. toch minimaal een uur?

pinarellofan
Forum-lid
Berichten: 199
Lid geworden op: 05 jan 2006 18:01

pinarellofan 04 jun 2006 21:17

Ik neem aan dat hij een extra kabelsetje heeft gekocht.

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 04 jun 2006 23:16

Quoten: Origineel geplaatst door sjezer op 04 Juni 2006

Hoeveel tijd kost het om je SRM om te zetten naar een andere fiets? Zeker met vastzetten van kabels e.d. toch minimaal een uur?


Het kabelsetje laat ik uiteraard hangen (al kost dit me onderhand maar 15 minuten om te installeren). Enkel de rechtercrank van zo'n Campa-systeem vervangen, waarbij ik het pedaal erop laat zitten, duurt zo'n 10 minuten voor een goede mechanieker... bij mij ietsje langer.
Maar op zich is het ook niet zo gek veel werk om eens een vriend met SRM te laten rijden (en ik ben dit van plan als ik binnenkort met wat vrienden een korte trainingsstage doe), zeker als ie al een Campa bracket heeft zitten.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

kuiper
Forum-lid
Berichten: 2041
Lid geworden op: 13 nov 2005 15:17
Locatie: Wateringen
Contact

kuiper 04 jun 2006 23:22

@ Casran:

Lag jou Deda (uit één stuk) stuur toevallig bij TS gister?

casran
Forum-lid HC
Berichten: 7006
Lid geworden op: 12 jun 2005 16:19

casran 05 jun 2006 04:06

Quoten: Origineel geplaatst door Kuiper op 04 Juni 2006

@ Casran:Lag jou Deda (uit één stuk) stuur toevallig bij TS gister?


Ja, althans een vroegere (gebroken) versie. En dat was niet toevallig.
Maar de Alanera Squadra Corse zit er nog steeds op hoor; vandaag immers in koers gebruikt.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie