Pagina 26 van 540

Scott-site

Geplaatst: 19 apr 2006 00:21
door composite
Oeps... Ok mijn foutje... ik vindt hem trouwens wel mooier zoals ik hem heb....maar goed ik ben ook eigenwijs natuurlijk!!

Scott-site

Geplaatst: 19 apr 2006 03:42
door bike_add1ct
Quote: Origineel geplaatst door Composite op 18 April 2006
@ bike addict: bedankt !!! Het lukte me (nog) niet helemaal/helemaal niet om de foto's te plaatsen.Bedankt voor je complimenten, maar volgens mij hebben we qua smaak vwb fietsen veel overeenkomsten....jij hebt toch ook een Trek 8000??!!Bijzonder toevallig....maar wel twee lekkere fietsen wat mij betreft.




Geen dank. En inderdaad, zie mijn sig De Trek wel ietsje aangepast onderhand.

M'n Scott frame is terug voor garantie, dus even kijken wat de vervanging gaat worden.

Scott-site

Geplaatst: 19 apr 2006 09:06
door composite
Mijn Trek is ook inmiddels wel wat "gecustomized":
Ritchey pro flat bar (ipv die enorme hoepel die er standaard op zit), TA voorbladen, XT cassette, DT swiss velgen/DT spaken/XT naven, Selle Italia flite en verder nog wat kleine dingen..
Ik zag dat er bij je bracket wat kapot was?? (CR1) Ben jij zo sterk of kan dat frame niets hebben...??!! 
Wil je als vervanging weer een CR1 of ga je voor iets anders....een Cervelo R3 is natuurlijk ook best lekker.....(eigenlijk heiligschennis om dat op deze Scott site te zeggen!!)

Scott-site

Geplaatst: 19 apr 2006 15:58
door bike_add1ct
Quote: Origineel geplaatst door Composite op 19 April 2006
P]Ik zag dat er bij je bracket wat kapot was?? (CR1) Ben jij zo sterk of kan dat frame niets hebben...??!! Wil je als vervanging weer een CR1 of ga je voor iets anders....een Cervelo R3 is natuurlijk ook best lekker.....(eigenlijk heiligschennis om dat op deze Scott site te zeggen!!)




Uiteraard ben ik ook heel sterk (zei hij heel bescheiden ) maar dit zou dan nog niet mogen gebeuren natuurlijk. Heeft verder weinig zin om over de oorzaak te speculeren, het frame is nu op weg naar (of al gearriveerd bij) Scott. En dan zal ik wel horen of het gerepareerd kan worden, of dat ik een nieuw frame krijg, of nog iets anders...

Scott-site

Geplaatst: 19 apr 2006 23:29
door onlycampa
Ik kan dit frame kopen voor 1200,00 euro. Het is een nieuw frame. Is dit een goede deal?

Scott-site

Geplaatst: 27 apr 2006 20:20
door bike_add1ct
Heb een 2006 CR1 Limited frame liggen hier, nieuw type dus . Geen majeure veranderingen, maar goed. Zal later eens piccies maken.

Scott-site

Geplaatst: 27 apr 2006 20:32
door sharkman
"Ik kan dit frame kopen voor 1200,00 euro. Het is een nieuw frame. Is dit een goede deal?"
Dit is het 2003 frame, Ik zou even doorsparen voor een 2005/2006 limited. Is beter afgewerkt en bovendien is de 2003 vork loodzwaar (480 gram of meer). Mail maar als je meer info. over Scott wilt.
P.s. bike_addict, plaatsen die foto's je bent pas de tweede in nederland met het genoemde framemodel
 

Scott-site

Geplaatst: 27 apr 2006 21:13
door bike_add1ct
Hm, niet eens de eerste?

Scott-site

Geplaatst: 28 apr 2006 17:22
door santos
Ik ben van plan om een scott cr1 aan te schaffen.Ik twijfel nog of ik een los frame ga laten opbouwen of een komplete fiets aan te schaffen.Het moet in ieder geval minimaal centaur of ultegra afgemonteerd zijn.(liefst compact krankstel).Wat is slim los frame of kompleet kopen??
Verder twijfel ik sterk over de maat van het frame.Moet ik een xl of een xxl hebben.Het kan volgens mij allebij maar wil graag jullie mening horen.De balhoofdbuis van een xl is 19 cm en xxl 21 cm.Mijn zadel van mijn huidige fiets staat  85.5 cm hoog t.o.v hart trapas.Hoogte verschil zadel bovenkant stuur is 10.5 cm.Wat is wijs een xl of xxl??Ik ben overigens 1.93m lang en weeg 80 kilo.
Wat is het verschil tussen een TEAM ISSUE en een LIMITED frame??En kun je ook een pro of team frame los bestellen??
Ik hoop dat er iemand mijn vragen kan beantwoorden.
 

Scott-site

Geplaatst: 28 apr 2006 18:54
door santos
Mag ik vragenhoe hoog jij je zadel hebt staan tov je trapas? 

Scott-site

Geplaatst: 28 apr 2006 19:34
door sharkman
Hallo Santos en Berggeit jullie kunnen beiden op zowel een XXL als een XL maar de keuze is afhankelijk van het gebruik.
Overigens is het niet de hoogte van het frame van belang (in ieder geval maar in beperkte mate) maar wel de lengte van de bovenbuis i.c.m. de lengte van je bovenlichaam/armen (met een zadelpen kun je meer opvangen als met een stuurpen), verder zijn zaken als binnenbeenlengte en gewenste zithouding belangrijker als het vooraf aangeven van een juiste framemaat.
Sec gezegd zal een toerder met jullie lengte eerder voor een XXL gaan terwijl een wedstrijdrenner (of iemand met zeer sportieve aspiraties) eerder neigt naar een XL die simpelweg wendbaarder is en een sportievere rijstijl toestaat.
Bij het rijwielpaleis zijn ze meer gericht op toergebruik en adviseren regelmatig een maat groter dan dat ik zou doen. Op zich prima als de wensen van de klant ook maar in die richting gaan.
Wil je een standaardafmontage dan zou je kunnen kiezen voor een complete fiets voor maatwerk/advies mag je mij ook mailen.