Ik in afdaling vanaf de Mottarone (Italie, bij lago Maggiore). Reken maar dat het lang heeft geduurd voordat de foto goed was gelukt. Het was dan ook flink stijl daar en ik ging behoorlijk hard.
De gezichten achter de nicknames
-
- Forum-lid
je moet je plaat op internet zetten en dan daar vandaan kopieren, dat kan via imageshack.
Columns/ Hoogteprofielen /verslagen en veel meer! <br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
<a target="_blank" href= "http://www.peterkroes.nl">De Mannen</a><br>
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door Erik vD op 23 Januari 2006
En dan hier nog één, maar dan in beklimming. Mooi uitzicht dacht ik zo. Bij het zien van deze foto's krijg ik altijd weer zin in vakantie
Hm, ik ook!
En dan hier nog één, maar dan in beklimming. Mooi uitzicht dacht ik zo. Bij het zien van deze foto's krijg ik altijd weer zin in vakantie
Hm, ik ook!
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 23 Januari 2006
@ erik vD; Je eerste foto geeft een kleine vertekening van de schaduw (waarschijnlijk door de hoge stand van de zon en of de positie van de camera???) Ik keek er bijzonder tegenaan zooooo klein. Verder mooie actiefoto's
Thanx! Die schaduw valt me nu ook wel op ja (niet eerder op gelet). Dat moet idd komen door de hoge stand van de zon. Kan me herinneren dat de foto rond 1 uur 's middags was genomen, dus wat dat betreft klopt het.
@ erik vD; Je eerste foto geeft een kleine vertekening van de schaduw (waarschijnlijk door de hoge stand van de zon en of de positie van de camera???) Ik keek er bijzonder tegenaan zooooo klein. Verder mooie actiefoto's
Thanx! Die schaduw valt me nu ook wel op ja (niet eerder op gelet). Dat moet idd komen door de hoge stand van de zon. Kan me herinneren dat de foto rond 1 uur 's middags was genomen, dus wat dat betreft klopt het.
-
- Forum-lid
dat zijn nog eens luchtige fietsschoenen
Mijn fiets is bezeten!