Dat los raken uit de pedalen gebeurd helaas teveel.
Ik gebruik pedalen waar dat niet bij mogelijk is. Plaatjes gaan ongeveer 5 jaar mee. Aangezien niemand het kent is er een hoop kritiek op. Enige nadeel wat ik in deze pedalen zie is het feit dat je niet met de schoenen kunt lopen (maar ja, daar heb ik ze ook niet voor nodig) en je dient de plaatjes absoluut zeer secuur af te stellen. Voor de gewicht fanaten: exact 100 gram per pedaal ex plaatje. Die moet ik nog wegen, maar zijn ook geen zwaargewichten.
Zie ook de link: http://www.fiets.nl/forum/display_topic ... age=Search
Je topsnelheid!
-
- Forum-lid
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
en z'n wielen ook heel? Zo ja, welke wielen, moeten wel bombproof wezen!
-
- Forum-lid
op het platte : rond de 65
bergaf : 93 van de vuurbergen in lanzaroté (3 km rechtdoor en meestal wind achter)
bergaf : 93 van de vuurbergen in lanzaroté (3 km rechtdoor en meestal wind achter)
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
donderdagavond had ik de 73 er voorstaan op de Holterberg (komen vanuit Nijverdal). Had die snelheid nog niet bereikt in Overijssel
Quote: Op een gehuurde fiets op de sustenpass (zwitserland) 73 km/h gehaald ( flink bijtrappen en wind tegen)
Even offtopic: wat een fantastische route is dat, afgelopen zomer met de auto gereden. Zou ik graag eens over doen met de racefiets
Even offtopic: wat een fantastische route is dat, afgelopen zomer met de auto gereden. Zou ik graag eens over doen met de racefiets
Quoten: Origineel geplaatst door LVGH op 11 April 2007
Quote: Op een gehuurde fiets op de sustenpass (zwitserland) 73 km/h gehaald ( flink bijtrappen en wind tegen)
'k kan het je idd ten zeeeeeerste aanbevelen. Neem dan gelijk ff de weg van meiringen naar interlaken langs de meren... goede kans dat je net als ik cancellara tegenkomt!
'k kan het je idd ten zeeeeeerste aanbevelen. Neem dan gelijk ff de weg van meiringen naar interlaken langs de meren... goede kans dat je net als ik cancellara tegenkomt!
no pain no gain