Tour de France 2012
-
- Forum-lid
Tot nu toe vind ik er niks aan. Het is allemaal zo voorspelbaar, zoals ik eerder heb aangehaald. Heb tot nu toe wel gelijk.
Ik wacht ongeduldig op de bergen.
Wat een saai gebeuren tot nu toe. Je zou van ellende naar de avondetappe gaan kijken om het nog ietwat leuk te gaan vinden.
Vond Niki Terpstra wel geinig eergister avond.
marc
Ik wacht ongeduldig op de bergen.
Wat een saai gebeuren tot nu toe. Je zou van ellende naar de avondetappe gaan kijken om het nog ietwat leuk te gaan vinden.
Vond Niki Terpstra wel geinig eergister avond.
marc
people are strange when you\'re a stranger
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.marcvmegroot.com" onclick="window.open(this.href);return false;
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dit weet tich iedereen dat het de eerste week niet boeiend is? Ik heb alleen hoop dat die 2,5x finish bergop wat vuurwerk zal geven van de niet-tijdrijders met ambitie.
Less is bore
-
- Forum-lid
Eindeloze discussie waar mijn (koers)broek behoorlijk van afzakt.timo2.0 schreef:Dat er op het forum van fiets.nl een hele polemiek gaande is over carbon frames en of die werkelijk gevaarlijker zijn (in het kader van de mening die hij daar zefl over heeft)
Laatst gewijzigd door paulwindtegen op 05 jul 2012 17:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb ik weer, bloedarmoede! Iemand tips?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Greipel!
En weer op 2,7km een valpartij. Zonder erg volgens mij.
En weer op 2,7km een valpartij. Zonder erg volgens mij.
Less is bore
-
- Forum-lid
In tegenstelling tot Farrar, wat zag die eruit zeg......jansen01 schreef:Gister op 2,6 nu op 2,7km inderdaad.. Genoten van het slot!
Echt jammer dat Ghyselinck het niet tot het einde kon bolwerken.
Nog één dag uitzitten en dan begint het.
Dappere poging! Mooi om te zien als iemand zich er nog niet bij neerlegt! Super!paulwindtegen schreef:Echt jammer dat Ghyselinck het niet tot het einde kon bolwerken.
-
- Forum-lid
Farrar hebben is blijkbaar nog door Vaughters weggehaald bij de teambus van Argos, die wilde even verhaal gaan halen bij Veelers.
Als ik de beelden bekijk is mijn conclusie dat Farrar te weinig aan zelfreflectie doet. Hij hoeft niet dat robbertje aan te gaan met Veelers. Als hij dan toch een zondebok wil, moet hij eens bij de Lampre-bus gaan praten. Die Lampre-rijder week misschien wat ver van zijn lijn af.
Verder wel mooi om te zien, dat het peloton het al lijkt te zien aankomen. Nergens een gat behalve achter Veelers en Farrar.
Verder wel mooi om te zien, dat het peloton het al lijkt te zien aankomen. Nergens een gat behalve achter Veelers en Farrar.