Over de wielersport en zijn beoefenaars.

Vuelta 2012

eelcoz

eelcoz 04 sep 2012 10:05

edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 06 sep 2012 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 04 sep 2012 10:16

Provocerend, zeker, met de achterliggende bedoeling een renner in bescherming te nemen die in dit forum pagina na pagina onder vuur ligt omdat het zo'n watje zou zijn aan wie alles zou ontbreken om een toprenner te zijn. Denigrerend niet...
de·ni·gre·rend (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord) 1minachtend, kleinerend
Meer een vaststelling van een feit: ik post dit om de Gesink-bashers (mensen die al de hele Vuelta negatief schrijven over Gesink en ook de maanden en jaren daarvoor geen goed woord voor hem overhadden) nog eens te wijzen op de oorzaken van zijn mindere presteren. Zoals zij van hem verwachten dat hij met een zware rugblessure gewoon met de besten naar Parijs fietst, zo wordt ook van hem geëist dat hij binnen een jaar na het breken van zijn bovenbeen met de snelsten tegen elke berg op fietst richting Madrid. Maar buitengewoon handig hoe je de aandacht van de boodschap verlegt naar de boodschapper
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof

eelcoz

eelcoz 04 sep 2012 10:21

edit
Laatst gewijzigd door eelcoz op 06 sep 2012 10:47, 1 keer totaal gewijzigd.

Ziegler
Forum-lid

Ziegler 04 sep 2012 10:21

Namens Gesink wil ik mijn dank uitspreken dat Fanboy Timo hem in bescherming neemt. Vanuit Spanje laat Gesink weten dit enorm te waarderen.

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 04 sep 2012 10:29

eelcoz schreef:Lees dit topic nog eens rustig door, en vertel me dan hoeveel forumleden voldoen aan de kwalificatie Gesink-bashers.
Om te beginnen het heerschap dat direct na jou reageerde, en die het ook nu weer niet kan nalaten een ad hominem te posten.

Ziegler
Forum-lid

Ziegler 04 sep 2012 10:30

Waar heb ik Gesink dan gebasht? Graag met quote.

Laat ik je helpen . . . .
Ziegler schreef:Vast lastig, maar ik ben bang dat ook duidelijk is dat Rabo enige aspiraties in het klassement kan vergeten.
Dat Contador niet kon volgen!
Dit is opmerking die op dit forum doorgaat voor Gesinkbashen . . . . . .
Gewoon iets vaststellen. Gewoon een opinie.

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 04 sep 2012 10:38

Kan iemand mij uitleggen wat er uitstekend is aan het rijden van Gesink?

Als je op P6 staat en het rijden is uitstekend. Hoe moet ik dan Valverde klassificeren? Is zijn rijden dan MEGA uitstekend. En Rodriquex GIGA uitstekend?

Kunnen we niet beter stellen dat Gesink 'het goed doet' en/of 'leuk meekomt'.
Live fast; die young. mijn blog

timo2.0
Forum-lid HC

timo2.0 04 sep 2012 10:39

"Ziegler", ga je nu mij voorschrijven wat ik van jou moet citeren?

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 04 sep 2012 10:39

@ziegler: Het is de toon die de muziek maakt. En die toon van jou komt in de buurt van de josti-band. Of wil je beweren dat bovenstaande post niet provocerend is? Triest figuur.
Less is bore

Ziegler
Forum-lid

Ziegler 04 sep 2012 10:45

@Daniel
Mag het misschien wat minder?
Het is duidelijk dat je een andere opinie hebt over een aantal zaken, maar dat wil nog niet zeggen dat jij zo op de man hoeft te reageren. Dat doe ik ook niet.

litespeed
Forum-lid

Gebruikersavatar litespeed 04 sep 2012 10:47

rob74 schreef:Als je op P6 staat en het rijden is uitstekend. Hoe moet ik dan Valverde klassificeren? Is zijn rijden dan MEGA uitstekend. En Rodriquex GIGA uitstekend?

Kunnen we niet beter stellen dat Gesink 'het goed doet' en/of 'leuk meekomt'.
Volgens mij kun jij prima zelf bedenken dat er een verschil is tussen AJAX dat de Champions League haalt of dat FC Utrecht dat doet. En nou niet 1 op 1 doortrekken, maar gewoon iemand naar zijn capaciteiten beoordelen.

Met dit bovenstaande kun je naar mijn gevoel tot op dit moment constateren dat Mollema zwaar tegenvalt, Gesink naar verwachting presteert (hoewel ik - waarschijnlijk onterecht - dacht dat hij al verder was) en Ten Dam boven verwachting presteert.

Niet zo moeilijk doen om maar te provoceren, zou ik je willen toevoegen.

amclassic-fan
Forum-lid HC

Gebruikersavatar amclassic-fan 04 sep 2012 10:48

@Rob74, het rijden van Valverde en Rodriquez is wel meer dan uitstekend te noemen. Valverde heeft bergop betere benen dan de afgelopen jaren of ben je bijv de Tour van dit jaar vergeten? Rodriquez stijgt toch ook wel boven zich zelf uit. Verloor andere jaren altijd vele minuten in tijdritten en weet dat verlies dit jaar steeds meer te beperken.

@Ziegler, met de volgende opmerking heb je al duidelijk gemaakt dat je er helemaal niets van begrijpt:
Ziegler schreef:Wanneer maakt Rabo eens Ten Dam kopman? Die rijdt al het hele jaar het beste.
Je loopt 't hele topic Gesink al af te zeiken. Hij heeft mindere dagen gehad, maar ook de dagen dat hij wel goed reed kwam je niet verder dan negatieve reacties.
Enige vorm van inlevingsvermogen heb je duidelijk niet. Hoe mentaal sterk denk je dat je moet zijn als je iedere dag weer de deksel op je neus krijgt en dat je ziet dat je het trio echt niet bij kunt houden berg op. Maar hij blijft wel gewoon vol door rijden, iedere dag weer en iedere klim weer. Hoe denk je dat die benen aanvoelen? Ze stappen niet fris en fruitig op de fiets 's ochtends. Altijd fijn dat de Nederlandse achterban meteen begint te zeiken als hun achtelijk hoge verwachtingen niet worden waar gemaakt. Ook een 6e plaats in een grote ronde is een prestatie. Diegene op plaats 7 tot en met 100 zo veel hadden graag met 'm gewisseld.
‘Whatever you do, those other fuckers are doing more.’
Afbeelding

Plaats reactie