om te spugen, zo lelijk bah, kan het nog lelijker?NoChain schreef:
Teams en materiaal voor 2014
- Italia_david
- Forum-lid
Ik heb de foto's van de Infinito CV van belkin ook gezien (waar onder andere Parijs - Roubaix op wordt gereden). ziet er strak uit!
#passioneceleste #ridebianchi
Het is een keuze of ventilatie en zonnebrand gebruiken, of een dikker shirt aantrekken.kxlight schreef:Goed doordacht ontwerp van rapha...
Verder is het niks nieuws, in het verleden ook wel eens foto's gezien van de Castelli aero jersey met de Letter e op de rug van een Cervelo Test team rijder.
Dat ie bijna in zijn blootje loopt, is dan weer iets anders.
Je mag wel een serieus dikke laag zonnebrand aanbrengen als je 6 uur lang, zwetend door de alpen/pyreneen (of down under) koerst in de volle zon.loos schreef:Het is een keuze of ventilatie en zonnebrand gebruiken, of een dikker shirt aantrekken.kxlight schreef:Goed doordacht ontwerp van rapha...
Verder is het niks nieuws, in het verleden ook wel eens foto's gezien van de Castelli aero jersey met de Letter e op de rug van een Cervelo Test team rijder.
Dat ie bijna in zijn blootje loopt, is dan weer iets anders.
- Supergrover
- Forum-lid HC
wat een verschil in zit tussen deze 2 fietsen, zit die Hansen nou zover naar voren of de Garmins zo ver naar achter??
Garmin's Cervelo R5
Lotto Belisol's Ridley Helium (Adam Hansen's)
Garmin's Cervelo R5
-
- Forum-lid
Cervélo staat afgesteld voor een rustig uitstapje met de wielertoeristen op zondagochtend (daar zijn die fietsen trouwens voor gemaakt) terwijl de fiets van Hansen geprepareerd is om de sprint aan te trekken voor 'De Gorilla'supergrover1 schreef:wat een verschil in zit tussen deze 2 fietsen, zit die Hansen nou zover naar voren of de Garmins zo ver naar achter??
Garmin's Cervelo R5
hieronder de uitleg over de toch wel afwijkende afstelling van de fiets van Hansen. 'T is ne speciale kadee...
http://m.cyclingnews.com/videos/pro-bik ... 3jbT59RTa3
Laatst gewijzigd door agentcrabtree op 25 jan 2014 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
17 cm drop op de fiets van Hansen : Bij het gedacht alleen al krijg ik plots hevige nekpijn
Bij de Ridley geen offset + zadel volledig naar voor, bij de Cervélo immens veel offset ... maar tov de trapas zitten beide heren gewoon even ver
Die Cervélo is van Caleb Fairly, die kerel is maar 1m70. Als je dat vergelijkt me een andere lange slungel zoals Van Summeren, ziet er ook meteen heel anders uit .
Evans rijdt momenteel ook rond met een stuurpen van -17
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... 014/290042
Die Cervélo is van Caleb Fairly, die kerel is maar 1m70. Als je dat vergelijkt me een andere lange slungel zoals Van Summeren, ziet er ook meteen heel anders uit .
Evans rijdt momenteel ook rond met een stuurpen van -17
http://www.cyclingnews.com/features/pho ... 014/290042
-
- Forum-lid
De stuurpen van Hansen (Deda Pista) is -20°. Ik vind het wel raar dat Evans met een stuurpen van -17° rijdt, maar dan nog wel een dikke spacer tussen het balhoofd en de stuurpen tolereert. Mijn keuze zou dan eerder zijn om de stuurpen rechtstreeks op het balhoofd te monteren en een minder negatieve stuurpen te monteren. Dit lijkt me interessanter m.b.t. stevigheid, gewicht... Of zie ik dit verkeerd?