Garmin Edge 1000
-
- Forum-lid
Nu wordt de edge 1000 aantrekkelijk. Heb nog even een vraag voordat ik weer voor verrassingen kom te staan ,en ook nog een nieuwe telefoon moet aanschaffen. Is de edge 1000 te koppelen met de Samsung Galaxy S3 ?
Maar vroeger, hield ik brommers bij.
Die lifetrack functie, kun je positie-smsjes laten sturen naar een willekeurig nr / emailadres of moet dat percé via de garmin website? Ik wil bv die info hebben op website x / telefoonnr x zonder langs de garmin site te moeten.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
-
- Forum-lid HC
Je stuurt automatisch een link naar een lijst email adressen, op je facebook account of op je twitter account. Iedereen die die link ziet kan erop klikken en ziet dan een kaart met met je gereden traject tot nu toe en huidige data.henkv schreef:Die lifetrack functie, kun je positie-smsjes laten sturen naar een willekeurig nr / emailadres of moet dat percé via de garmin website? Ik wil bv die info hebben op website x / telefoonnr x zonder langs de garmin site te moeten.
Dus willekeurig email adres kan maar sms niet.
-
- Forum-lid
- Contact
Je kunt e-mail omzetten naar sms. De ontvanger betaald. En dient door de ontvanger zelf te worden ingesteld.
http://www.eenmanierom.nl/gin/
http://www.eenmanierom.nl/gin/
Marco
ooglenz schreef:En je kunt nu inderdaad turn by turn notifications uitzetten, gelukkig, want ik werd er gek van. Ik rij gewoon volgens het lijntje en dan hoef ik niet telkens te zien over hoeveel meter de afslag is.
Begrijp ik hieruit dat de functie TBT is toegevoegd zodat ongestoord het lijntje gevolgd kan worden?
En dit wekt nu ook naar behoren?
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Jammer, de bedoeling was zelf positie-smsjes te ontvangen en zelf iets met die rauwe data te doen. Nu moet je weer verplicht naar een garmin site.ericpeters schreef:Je stuurt automatisch een link naar een lijst email adressen, op je facebook account of op je twitter account. Iedereen die die link ziet kan erop klikken en ziet dan een kaart met met je gereden traject tot nu toe en huidige data.
Dus willekeurig email adres kan maar sms niet.
Mijn trainingen op bikeplanner.com
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ein-de-lijk!! Garmin heeft geluisterd naar de klaagzang op het net. Nu wordt dat ding wel interessant als mijn 800 definitief de geest geeft.
Less is bore
Is dit al getest?daniel1975 schreef:Ein-de-lijk!! Garmin heeft geluisterd naar de klaagzang op het net. Nu wordt dat ding wel interessant als mijn 800 definitief de geest geeft.
Life is like riding a bicycle. To keep your balance you must keep moving.
Albert Einstein
Albert Einstein
Hoe/waar kun je de totaalafstand van een bepaalde fiets invoeren?Changes made from version 2.30 to 2.40:
◦Added activity profile totals, which includes total distance, time, calories, and number of rides. If you miss the bike profile odometer feature, you can track totals by creating activity profiles for each bike.
Werkt bij andere edge 1000 gebruikers de afstandsteller?
Bij mij staat deze op 42950 km. en blijft daar ook op staan, hij telt dus niet door.
Weet iemand wat er aan de hand is?
De TBT functie was er al vanaf het begin alleen deze kon je niet uitzetten. Dat is in de nieuwe firm versie opgelost door de keuze aan de fietser te laten wat hij wilt.body schreef:ooglenz schreef:En je kunt nu inderdaad turn by turn notifications uitzetten, gelukkig, want ik werd er gek van. Ik rij gewoon volgens het lijntje en dan hoef ik niet telkens te zien over hoeveel meter de afslag is.
Begrijp ik hieruit dat de functie TBT is toegevoegd zodat ongestoord het lijntje gevolgd kan worden?
En dit wekt nu ook naar behoren?
Van een bepaalde fiets kan niet. Je kan het alleen per profiel doen.rednas schreef:Hoe/waar kun je de totaalafstand van een bepaalde fiets invoeren?Changes made from version 2.30 to 2.40:
◦Added activity profile totals, which includes total distance, time, calories, and number of rides. If you miss the bike profile odometer feature, you can track totals by creating activity profiles for each bike.
Werkt bij andere edge 1000 gebruikers de afstandsteller?
Bij mij staat deze op 42950 km. en blijft daar ook op staan, hij telt dus niet door.
Weet iemand wat er aan de hand is?
Je kunt natuurlijk wel met een fiets gewoon altijd een bepaald profiel kiezen. Dus voor fiets A kies je profiel A. Fiets B profiel B etc. In je totalen zie je dan alleen de fiets.
Bij mij werken de totalen naar behoren. Ik zal dit vanavond nog voor de zekerheid controleren.
Op alle android telefoons waar firmware 4.3 of hoger op zit. Het gaat dus alleen om de firmware niet om het toestel.iwan goeree schreef:Nu wordt de edge 1000 aantrekkelijk. Heb nog even een vraag voordat ik weer voor verrassingen kom te staan ,en ook nog een nieuwe telefoon moet aanschaffen. Is de edge 1000 te koppelen met de Samsung Galaxy S3 ?