Giro 2015
Peloton doet niks meer en groep erachter wil niet. Goed gegokt maar hij ging ook weg in overdrive...
Contador in een do or die actie!
Contador in een do or die actie!
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Tja.... Ilnur Zakarin!
"It has been a great season for ex-dopers so far".
- MTN-Qhubeka team arts, Jarrad Van Zuydam
Maar die timing van de demarage was briljant gekozen.
"It has been a great season for ex-dopers so far".
- MTN-Qhubeka team arts, Jarrad Van Zuydam
Maar die timing van de demarage was briljant gekozen.
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
Om in de sfeer van dit topic te blijven:
Zal die wel stevig aan de dope zijn
- monsieurpinot
- Forum-lid HC
voor dit soort berichten hebben we het dopingtopicGastheerg schreef:mao schreef:Ik begin toch wel een zwakte voor Kruiswijk te krijgen, weer de aanval gekozen.sjoerdth schreef:Kruijswijk is wel beter in marginal gains dan Sky de laatste ritten
Om in de sfeer van dit topic te blijven:
Dat aanvallen is wel mooi, maar hij kan als hij iets wil winnen beter ook een aantal "rustdagen" inplannen, want als hij elke dag gaat aanvallen zal er toch wel eens sleet op komen. Vraag me ook af of hij de tijdrit nog volle bak gaat doen bijvoorbeeld.
Kruijswijk laat wel zien uit het juiste hout gesneden te zijn. Keer op keer in de juiste ontsnapping zitten geeft wel aan dat hij goed is en over koersinzicht beschikt.mao schreef:Ik begin toch wel een zwakte voor Kruiswijk te krijgen, weer de aanval gekozen.sjoerdth schreef:Kruijswijk is wel beter in marginal gains dan Sky de laatste ritten
Ilnur was onnavolgbaar gisteren.
Nog even over het Porte/Clarke-akkefietje... Naar verluidt waren een Duits jurylid en een Spaanse commissaris de ooggetuigen van het onderstaande tafereel en hebben het na afloop van de etappe doorgegeven. Waarom hebben zij eigenlijk niet meteen gewaarschuwd dat een dergelijke wielwissel niet toegestaan is, en dat een 2 minuten-tijdstraf het gevolg zou zijn? Lijkt me wel zo sportief. (Dan had Porte nog het voorwiel van zijn ploegmakker kunnen pakken.)
-
- Forum-lid
Mooie overwinning van Gilbert en die Aru is toch iets minder sterk ...