Ik ben er klaar mee
Staat me bij dat ik het vorig jaar kouder heb gehad. Wel zijn mijn fietsen nu ontiegelijk smerig, morgen maar eens een grote beurt geven.
Festive 500?
-
- Forum-lid
Goedemorgen wat een wind. Toch 62 km gedaan (planning was 60). Morgen nog 50 en we zijn er!
Vandaag 190km erbij gezet (wat ravels in Wallonië meegepakt)
Best warm, 13-14° , dus in korte broek en met zomertruitje (wel met mouwstukken)
1 kleine bui op het verste punt, verder droog.
Net geen 600km, dus uitdaging voltooid (al ga ik morgen nog wel een ritje doen, denk ik)
De wegen waren wel enorm vuil en meestal nat:
Best warm, 13-14° , dus in korte broek en met zomertruitje (wel met mouwstukken)
1 kleine bui op het verste punt, verder droog.
Net geen 600km, dus uitdaging voltooid (al ga ik morgen nog wel een ritje doen, denk ik)
De wegen waren wel enorm vuil en meestal nat:
Bloedheet en harde wind aan de westkust van Tenerife. Rondje gemaakt van 70km/1.400hm. Totaal nu 471, morgen rustig naar een goede lunch resto peddelen en dalend terug.. misschien een klein glaasje bij de lunch om te toasten op een mooi fietsjaar.
Vandaag de laatste loodjes. Standaard rondje Via Granadilla naar Vilaflor, heerlijk rustig gepeddeld met de handjes op het stuur... Beste resto van Vilaflor opgezocht op Tripadvisor voor een aangename lunch. Bij aankomst gesloten . Dan maar terug naar het klassieke terrasje (Teide Flor) voor een cola.
Met 58km op de teller terug in Los Christianos, Festive compleet met 529km (en 12.400hm).
Met 58km op de teller terug in Los Christianos, Festive compleet met 529km (en 12.400hm).
Respect voor alle finishers!
Ik heb m op oudejaarsdag ook volgemaakt met een 52 km ritje met 3 maatjes vanaf mijn vakantieadres nabij Ommen.
Ik heb m op oudejaarsdag ook volgemaakt met een 52 km ritje met 3 maatjes vanaf mijn vakantieadres nabij Ommen.