Deelnemers stellen zich voor en een uitgebreid scala aan andere onderwerpen.

Gevallen in 2016

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 09 nov 2016 13:04

Hij riep nog net "you tokking to me" toen hij in het struikgewas verdween.

Het wordt tijd voor Pollo a la Spiedo ipv Spaghetti!
Afbeelding

Eddy Spaghetti
Forum-lid

Gebruikersavatar Eddy Spaghetti 09 nov 2016 13:23

Sieper schreef:Hij riep nog net "you tokking to me" toen hij in het struikgewas verdween.

Het wordt tijd voor Pollo a la Spiedo ipv Spaghetti!
Ze maakte behoorlijk wat kabaal idd, was alleen wat te druk met mezelf opvegen om te verstaan wat ze zei.

Het is dat ze na die beuk waarschijnlijk niet meer mals was, anders had ik d'r aan mijn voorvorkje geprikt idd! :twisted:

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 09 nov 2016 13:38

Ze natuurlijk idd, ik ben niet meer helemaal kiplekker!
Afbeelding

rob74
Forum-lid HC
Contact

Gebruikersavatar rob74 09 nov 2016 14:20

Tja,.... loslopend vee op de openbare weg. Dat is ook nooit een van mijn favorieten geweest. :roll: :?

Wel goed dat je een helm op had. En zo te lezen valt de schade aan lijf en ledenen mee.
Live fast; die young. mijn blog

Eddy Spaghetti
Forum-lid

Gebruikersavatar Eddy Spaghetti 09 nov 2016 14:25

Sieper schreef:Ze natuurlijk idd, ik ben niet meer helemaal kiplekker!
Heb wel nog ff geprobeerd die eierstokken te raken.

rob74 schreef:Tja,.... loslopend vee op de openbare weg. Dat is ook nooit een van mijn favorieten geweest. :roll: :?

Wel goed dat je een helm op had. En zo te lezen valt de schade aan lijf en ledenen mee.
Veel schaafwonden dus irritant, maar was gelukkig geen asfalt (dus geen loshangende vellen)

MTB'tje geen centje pijn. Wel fijn, zo'n tractor.

Koos
Forum-lid

Gebruikersavatar Koos 11 nov 2016 22:02

Vandaag was ik aan de beurt. Binnen 400 meter van huis. Ik weet dat ik achter me een auto hoorde aankomen en iets meer aan de kant ging rijden. Het volgende wat ik weet is dat ik op straat stond met een plaid over mijn schouders van de automobilist. Van de val weet ik niets, niet hoe het kwam dat ik viel, niet hoe ik overeind ben gekomen. Volgens de automobilist was ik even van de kaart en volgens de dame van de ambulance heb ik een lichte hersenschudding. Verdere lichamelijke schade valt mee. Mijn linker wang is dik bij het jukbeen, dus daar zal ik de straat wel geraakt hebben, mijn linkerschouder doet zeer en mijn knie is ontveld. Materiële schade was er natuurlijk ook, de deuken in mijn helm zitten gelukkig niet in mijn hoofd, glas van mijn bril vol krassen, broek kapot, handschoen kapot, shifters en het linker pedaal behoorlijk geschaafd. Fiets lijkt verder in orde. Hopelijk krijg ik wat vergoed van de verzekering.

Sieper
Forum-lid

Gebruikersavatar Sieper 12 nov 2016 00:33

Wat jammer Koos, kijk je nog zo goed uit (ook je oren doen mee) ben je toch aan de beurt. Sterkte!
Afbeelding

Wolfhound32
Forum-lid

Gebruikersavatar Wolfhound32 12 nov 2016 08:30

Koos schreef:Vandaag was ik aan de beurt. Binnen 400 meter van huis. Ik weet dat ik achter me een auto hoorde aankomen en iets meer aan de kant ging rijden. Het volgende wat ik weet is dat ik op straat stond met een plaid over mijn schouders van de automobilist. Van de val weet ik niets, niet hoe het kwam dat ik viel, niet hoe ik overeind ben gekomen. Volgens de automobilist was ik even van de kaart en volgens de dame van de ambulance heb ik een lichte hersenschudding. Verdere lichamelijke schade valt mee. Mijn linker wang is dik bij het jukbeen, dus daar zal ik de straat wel geraakt hebben, mijn linkerschouder doet zeer en mijn knie is ontveld. Materiële schade was er natuurlijk ook, de deuken in mijn helm zitten gelukkig niet in mijn hoofd, glas van mijn bril vol krassen, broek kapot, handschoen kapot, shifters en het linker pedaal behoorlijk geschaafd. Fiets lijkt verder in orde. Hopelijk krijg ik wat vergoed van de verzekering.
Bah. Ik was exact een jaar geleden (6 nov) aan de beurt. Wakker worden op een andere weg, zware hersenschudding, polsen kapot en het stuur van de fiets afgebroken.
Neem goed de tijd voor je herstel. Zeker een hersenschudding moet je serieus nemen en niet te snel weer "willen".
Sterkte!

Koos
Forum-lid

Gebruikersavatar Koos 12 nov 2016 10:40

Dank allen, ik doe even rustig aan totdat de hoofdpijn een beetje weg is.

Sweety2008
Forum-lid

Gebruikersavatar Sweety2008 12 nov 2016 11:08

@Koos ook van mij beterschap.
Ghost Nivolet 6LC

RVV
Forum-lid

Gebruikersavatar RVV 12 nov 2016 12:58

Precies 2,5 week geleden met 35 km/h op mijn plaat.. sleutelbeenbreuk.. pijnlijk?! Hmm. Lastig ja.. wat kan ik niet? Geen kracht zetten op mijn bovenlichaam. Een trui aantrekken is onmogelijk zonder tranen in mijn ogen, slapen op mijn linkerzijde kan niet. Tillen, slepen of heffen met links kan niet. Maar de mitella en sling gebruik ik niet meer. Vind ik alleen maar lastig. En ik herstel goed. Dus stilzitten?! Echt niet...fietsen doe ik al weer volop (woon/werk) en hardlopen gaat ook goed. Beide kan ik pijnvrij uitvoeren. Vanochtend 10 km hardgelopen in 45 minuten en 16 seconden. Heerlijke uitlaatklep. Never give up! Fijn weekend iedereen!

Jans
Forum-lid HC

Gebruikersavatar Jans 12 nov 2016 13:19

@RVV Hoe weet je dat je arm goed hersteld? Foto's?
Maar om nu maar te vinden dat iedereen maar snel weer van alles moet gaan doen, lijkt me ook niet helemaal juist. Of was dat misschien je intentie niet. Laat Koos eerst maar eens van zijn hoofdpijn af zijn. (Gelukkig had hij dat zelf al bedacht).

Plaats reactie