Neen.Hans-Je-Pence schreef: ↑12 okt 2017 12:00 Dan is mijn diagnose dus verkeerd.. jammer. Vreemd dat sommigen dus elke keer moeten inloggen en anderen zoals ik alleen bij gewijzigde locatie, apparaat, of ip.
Vraagje; gebruik je het forum ook wel eens met je ipad of telefoon?
Nieuwe look forum
...
- Sweety2008
- Forum-lid
De laatste tijd moet ik me inmiddels 4x keer inloggen. Langzaam vind ik het genoeg dit is de enige site waar dit gebeurd.
Ghost Nivolet 6LC
Zo zwaar beveiligd dat bonafide gebruikers nauwelijks twee keer op het forum kunnen komen zonder opnieuw in te loggen, maar het helpt geen flikker tegen Chinese spammers. Ik zou die ontwikkelaar maar eens voor de rechter sleuren.
Vorsprung durch Pedantik
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hahaha, ik dacht precies hetzelfde over die spammers.
Blijft natuurlijk gewoon ronduit slecht dat de ontwikkelaar dit niet even heeft opgelost.
Blijft natuurlijk gewoon ronduit slecht dat de ontwikkelaar dit niet even heeft opgelost.
Less is bore
- Sweety2008
- Forum-lid
Ze zijn hier gewoon te stom om iets te veranderen echt waar. Altijd hetzelfde liedje moest mij weer 3x keer opnieuw inloggen. Was fur ein totaler Mist hier.
Ghost Nivolet 6LC
Hebben er hier meerderen last van dat de pagina's rete traag laden?
Het lijkt wel of het verzoek om die pagina te bezoeken eerst ergens instemming moet krijgen voordat de actie uitgevoerd wordt. Annoying.
Heb daar met andere fora's of websites geen enkel probleem mee...
Het lijkt wel of het verzoek om die pagina te bezoeken eerst ergens instemming moet krijgen voordat de actie uitgevoerd wordt. Annoying.
Heb daar met andere fora's of websites geen enkel probleem mee...
...
-
- Forum-lid
Me too (zonder hashtag)