Oh man, man, man als je dit soort reacties post kan ik moeilijk anders denken dan dat je opzettelijk de trol uithang en een bepaald soort reacties wilt uitlokken.Quarantanove schreef: ↑08 sep 2017 18:51 Vooral ook mooi voor de Sporza commentatoren. Ook terecht dat zij en hun kijkers kunnen juichen (ook al met Sander Armée en eerder Yves Lampaert) als een soort "beloning" dat zij alles rechtstreeks uitzenden. Door in het dit opzicht in gebreke blijven van de NOS is een NL-succes ook niet gegund. Door de het stil houden van de benen van Alexey Lutsenko in de laatste km t.g.v. Armée heb ik de indruk dat het peloton hier ook rekening mee houdt.
Vuelta 2017
-
- Forum-lid
en jij denkt dat het stopt als we blijven reageren....Swedish Chef schreef: ↑08 sep 2017 22:09Oh man, man, man als je dit soort reacties post kan ik moeilijk anders denken dan dat je opzettelijk de trol uithang en een bepaald soort reacties wilt uitlokken.Quarantanove schreef: ↑08 sep 2017 18:51 Vooral ook mooi voor de Sporza commentatoren. Ook terecht dat zij en hun kijkers kunnen juichen (ook al met Sander Armée en eerder Yves Lampaert) als een soort "beloning" dat zij alles rechtstreeks uitzenden. Door in het dit opzicht in gebreke blijven van de NOS is een NL-succes ook niet gegund. Door de het stil houden van de benen van Alexey Lutsenko in de laatste km t.g.v. Armée heb ik de indruk dat het peloton hier ook rekening mee houdt.
-
- Forum-lid
Nee
-
- Forum-lid
Wat mij betreft is een ban niet nodig. Op een forum is het de bedoeling dat mensen hun mening kunnen geven. Ben het niet vaak met Q.....e eens maar kan er wel om lachen.
Bianchi Oltre xr3 Ultegra di2/Scope R4D/Deda Alanera Dcr.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
Factor Ostro VAM Dura-Ace di2/Black Inc.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Even het één en ander aangepast dit was niet netjes van mij
Alberto Contador!, Hulde aan deze renner wat een courage! en wat een show.
Ik kijk uit naar morgen. Wat gaat nibali doen, wat gaat contador doen. spannend`@@!!
Alberto Contador!, Hulde aan deze renner wat een courage! en wat een show.
Ik kijk uit naar morgen. Wat gaat nibali doen, wat gaat contador doen. spannend`@@!!
Laatst gewijzigd door lb117 op 09 sep 2017 10:00, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Bij mij stond hij al op de negeerlijst dus had geen last meer van die stokerige berichten.
Back to business: Nog een paar uurtjes en het is koers! Smullen hoop en verwacht ik.
Back to business: Nog een paar uurtjes en het is koers! Smullen hoop en verwacht ik.
-
- Forum-lid
“wat zijn die Nederlanders goed zeg! wat zijn die goed, wat een weelde!!”
Aldus Michel Wuyts. Daarom houd ik zo van het Vlaamse commentaar bij een koers.
Aldus Michel Wuyts. Daarom houd ik zo van het Vlaamse commentaar bij een koers.
-
- Forum-lid
PRACHTIG!! Wat een held. Niet wachten, nee meteen aan de voet in de aanval.
Prachtig ook hoe de Spanjaarden ongeacht de ploeg gewoon een tandje bij zetten voor hun grote voorbeeld,
En wat een strijd op die legendarische klim zeg!! De Giro was spannend en mooi, de Tour was wat het was maar de Vuelta barst van spektakel.
Poels; oh oh wat een talent, wat een power berg op! lijf die mens toch in bij een NL ploeg!
En ere wie ere toekomt: Froome doet het toch maar even hè.
Tja en Kelderman… Ach die pakt nog wel een keer iets maar een grote kampioen zit er gewoon niet in. Niet te min toch een meer dan mooie prestatie hoor. Zo’n Zakarin heeft dan net iets meer karakter denk ik.
Kruiswijk heeft het in elk geval nog wel geprobeerd!!
Prachtig ook hoe de Spanjaarden ongeacht de ploeg gewoon een tandje bij zetten voor hun grote voorbeeld,
En wat een strijd op die legendarische klim zeg!! De Giro was spannend en mooi, de Tour was wat het was maar de Vuelta barst van spektakel.
Poels; oh oh wat een talent, wat een power berg op! lijf die mens toch in bij een NL ploeg!
En ere wie ere toekomt: Froome doet het toch maar even hè.
Tja en Kelderman… Ach die pakt nog wel een keer iets maar een grote kampioen zit er gewoon niet in. Niet te min toch een meer dan mooie prestatie hoor. Zo’n Zakarin heeft dan net iets meer karakter denk ik.
Kruiswijk heeft het in elk geval nog wel geprobeerd!!