Wahoo ELEMNT Roam
-
- Forum-lid
Bedankt voor alle reacties.
Heb zelf al een paar jaar de wahoo bolt.
Super ding,echter het scherm aflezen heb ik soms toch wat moeite mee. (net iets te klein)
En vind het erg vervelend dat als ik verkeerd rijd. Ik perce terug moet naar de "navigatie lijn" en het niet herberekend.
Ook wil ik nog wel eens een mooie route van internet plukken en dan komt route to start toch wel mooi van pas.
Vandaar de vraag of dat wel echt goed werkt.
Zit er toch aan te denken om up te graden naar de roam.
Dacht misschien is er inmiddels al een update voor de bolt, die deze futures ook heeft, maar dat gaat dus niet gebeuren.
Heb zelf al een paar jaar de wahoo bolt.
Super ding,echter het scherm aflezen heb ik soms toch wat moeite mee. (net iets te klein)
En vind het erg vervelend dat als ik verkeerd rijd. Ik perce terug moet naar de "navigatie lijn" en het niet herberekend.
Ook wil ik nog wel eens een mooie route van internet plukken en dan komt route to start toch wel mooi van pas.
Vandaar de vraag of dat wel echt goed werkt.
Zit er toch aan te denken om up te graden naar de roam.
Dacht misschien is er inmiddels al een update voor de bolt, die deze futures ook heeft, maar dat gaat dus niet gebeuren.
-
- Forum-lid
Vraagje,
Ik heb mezelf toch een wahoo roam aangeschaft en wil deze nu koppelen met mijn wifi thuis.
Echter in het rijtje met netwerken staat mijn wifi er niet tussen. Heb alles al geprobeerd te resetten en app opnieuw downloaden etc..
Maar mijn wifi netwerk staat er nog steeds niet tussen?
Wie kan mij helpen?
Ik heb mezelf toch een wahoo roam aangeschaft en wil deze nu koppelen met mijn wifi thuis.
Echter in het rijtje met netwerken staat mijn wifi er niet tussen. Heb alles al geprobeerd te resetten en app opnieuw downloaden etc..
Maar mijn wifi netwerk staat er nog steeds niet tussen?
Wie kan mij helpen?
Google is your best friend. Soms.
https://groups.google.com/forum/m/#!top ... CYUM-UrvWw
https://groups.google.com/forum/m/#!top ... CYUM-UrvWw
-
- Forum-lid
Aaah ok nou dat verzin je toch ook niet. Had ik met de bolt geen last van. Maargoed het is gelukt dank daarvoor.
Alleen heb ik nog een klein probleem.
Als ik "route to start" bevestig, krijg ik de volgende melding:
"No route data. Download using companion app"
Weet iemand wat hiermee bedoeld word?
Alleen heb ik nog een klein probleem.
Als ik "route to start" bevestig, krijg ik de volgende melding:
"No route data. Download using companion app"
Weet iemand wat hiermee bedoeld word?
-
- Forum-lid
Aaah de kaarten!
Jullie zijn geweldig

Jullie zijn geweldig
-
- Forum-lid
Haha kan er wel om lachen hoor
Aan de andere kant is niet iedereen zo goed met techniek, en is een forum is er om elkaar te helpen toch?

Ik bedoel... Heb nooit eerder wat aan de instellingen van me router hoeven doen. Dus ja ik verzin het niet dat de roam geen 5ghz pakt. Totaal geen verstand van...
Aan de andere kant is niet iedereen zo goed met techniek, en is een forum is er om elkaar te helpen toch?
Ik bedoel... Heb nooit eerder wat aan de instellingen van me router hoeven doen. Dus ja ik verzin het niet dat de roam geen 5ghz pakt. Totaal geen verstand van...
-
- Forum-lid
I know! Thanks