Remco Evenepoel
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Ja nee precies.., als je dat niet kan, mag je niets zeggen over een prestatie... Zo heerlijk altijd in discussies, dat je mening pas wat waard is als je teninste hetzelfde kunt als het onderwerp
On topic..
Opvallend was vooral dat zijn positie veranderd is.., hij zit hoger dan eerder in TT houding.
Misschien dat dat wel helpt in zijn vermogen ook. Maar t was toch altijd zo uniek dat hij hard kon trappen met zijn kin op het stuur zo ongeveer?
En de prestatie is natuurlijk gewoon goed. En dat hij weer een klassement pakt ook. Lijkt me mooi als hij dit weer mee te brengen in 1 van de grote rondes.
Overigens is het wattage op pro level niet uniek. De karige 60kg waar hij het mee doet maakt het wel speciaal.
vergelijking https://www.bicycling.com/nl/nieuws/a35 ... -der-poel/
(en je kunt soortgelijk ook vinden over het NK op de VAMberg, ik meen 2 jaar geleden)
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Een dikke maand terug mezelf nog eens getest en me tot het gaatje afgebeuld, haalde een 302W gemiddeld over een rit van 2u30'... super fier op mezelf. Maar als je die duizelingwekkende wattages van die kleppers ziet... dan besef je maar weer eens dat je eigenlijk maar een gewoon ventje bent.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik vind dat dan als sterveling gewoon een mooi gemiddelde!!
Less is bore
Zou echt triest zijn voor Evenepoel moest hier op het forum iemand zitten die die waardes kan trappen. Zeker omdat een groot deel van het forum waarschijnlijk al lang het leeftijdsoptimum gepasseerd is en/of absoluut niet gericht zit te trainen.
Ik houd dat ruim 5 minuten vol (maar wel 85kg)
Op zich zegt dat niets, Wiggins had 450W voor zijn uur waar Campenaerts toe kwam met 'slechts' 330W
Hopelijk komt hij Ganna en WvA eens tegen in een tijdrit waar zij hun zinnen op gezet hebben, dat zou veel meer zeggen (het WK in Australië?)
Op zich zegt dat niets, Wiggins had 450W voor zijn uur waar Campenaerts toe kwam met 'slechts' 330W
Hopelijk komt hij Ganna en WvA eens tegen in een tijdrit waar zij hun zinnen op gezet hebben, dat zou veel meer zeggen (het WK in Australië?)
- daniel1975
- Forum-lid HC
- daniel1975
- Forum-lid HC
In Strava is dat zeker alleen op pc zichtbaar en niet op een iphone?
Less is bore
Ik kan hem op de telefoon niet vinden.daniel1975 schreef: ↑21 feb 2022 22:49 In Strava is dat zeker alleen op pc zichtbaar en niet op een iphone?
Niet zijken maar reiden !