De grote wielren quiz!
Volgens mij rikkert.....
Toch even ter correctie: Axel Merckx draagt géén adellijke titel; Eddy wel, maar dit soort titels, die aan verdienstelijke personen worden verleend, zijn niet erfelijk.
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Tiens, je hebt gelijk - althans den dele: 'jonkheer' is nl. geen adellijke titel, maar behoort tot de 'ongetitelde adel' - en betekent dus zoveel als 'zoon van'.
Ook hier dus, arme Axel...
Maar goed, tijd voor een nieuwe vraag!
Ook hier dus, arme Axel...
Maar goed, tijd voor een nieuwe vraag!
Een koersbroek aan de waslijn: voor de ene woordloze poëzie, voor de andere geen gezicht. (rv)
Maar gelijk een nieuwe posten en niet te lang op broeden, anders vergeet ik het weer net als vorige keer. Bij deze:
Wat hebben Giovanni Brunero en Jo de Roo met elkaar gemeen (behalve the obvious dat ze man zijn, wielrenner waren, een fiets hebben etc)?
Succes.
Wat hebben Giovanni Brunero en Jo de Roo met elkaar gemeen (behalve the obvious dat ze man zijn, wielrenner waren, een fiets hebben etc)?
Succes.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Nee, ik heb ze beiden moeten googelen...
Maar goed, hier zijn we dan weer: wat heeft dit merkwaardige huisje met wielrennen te maken?
Maar goed, hier zijn we dan weer: wat heeft dit merkwaardige huisje met wielrennen te maken?
Laatst gewijzigd door dario op 24 nov 2011 14:02, 7 keer totaal gewijzigd.