Cannondale
Vraagje aan de cannondale volgers : Ik heb eens een super six hi mod ( van 2010 of 2011 ) gewikt en gewogen....en die leek mij wel van het lichtste op de markt
Die super six hi-mod, is die nu veranderd in de EVO ?
Die super six hi-mod, is die nu veranderd in de EVO ?
Sworks Venge
Na 10 jaar racefietsen en te hebben gefietst op Bianchi's en Canyons durf ik wel te zeggen dat ik eindelijk mijn droomfiets heb (alleen nog zwarte "rubbertjes" voor de Ergopowers): een Cannandale Supersix. Ben er erg blij mee.
Opbouw:
Groep: Campagnolo Super Record
Wielen: Lightweight Clinchers 20/20 en Campagnolo Eurus
Remmen: Zero Gravity 05 TI
Crank: Cannondale SI SL Hollowgram
Stuur: Easton EC90 Equipe SL (ben nog niet helemaal fan van dit stuur, misschien later een Syntace Racelite Carbon 2)
Stuurpen: 3T ARX-LTD
Zadel: Selle Italia Teknologika
Zadelpen: Simplon Hotmelt Nano Carbon Rod
Opbouw:
Groep: Campagnolo Super Record
Wielen: Lightweight Clinchers 20/20 en Campagnolo Eurus
Remmen: Zero Gravity 05 TI
Crank: Cannondale SI SL Hollowgram
Stuur: Easton EC90 Equipe SL (ben nog niet helemaal fan van dit stuur, misschien later een Syntace Racelite Carbon 2)
Stuurpen: 3T ARX-LTD
Zadel: Selle Italia Teknologika
Zadelpen: Simplon Hotmelt Nano Carbon Rod
- Superstick
- Forum-lid
Wow, erg mooi zeg! Witte rubbertjes vervangen lijkt mij ook geen slecht idee, al vind ik m zo ook wel mooi.
Dank voor de complimenten!
@zorba: Niet gewogen, heb ik niet het geschikte materiaal voor. Mijn doel was een zo licht mogelijke fiets samen te stellen waar iemand van 95kg zonder problemen op kan fietsen. Gezien het aantal kilometers dat ik er al op heb gemaakt is dat goed uitgepakt
@ Jansen01: viel mij ook al op, en inderdaad, zit een krasje op die erg groot lijkt op de foto maar in werkelijkheid niet eens opvalt. En ja, ik ben nogal van de foto's, dus goed te horen dat ze geslaagd zijn
@zorba: Niet gewogen, heb ik niet het geschikte materiaal voor. Mijn doel was een zo licht mogelijke fiets samen te stellen waar iemand van 95kg zonder problemen op kan fietsen. Gezien het aantal kilometers dat ik er al op heb gemaakt is dat goed uitgepakt
@ Jansen01: viel mij ook al op, en inderdaad, zit een krasje op die erg groot lijkt op de foto maar in werkelijkheid niet eens opvalt. En ja, ik ben nogal van de foto's, dus goed te horen dat ze geslaagd zijn
-
- Forum-lid
Ze zijn dan ook even duur als een andere complete fietsBijzonder wat wielen met het uiterlijk van een fiets doen.
Met de Lightweight wielen lijkt het haast een compleet andere fiets.
Ben zelf niet zo'n cannondale-fan qua racefietsen, maar dit is echt een beauty, chapeau!!
-
- Forum-lid
Kon de vanuit ook al waarderen maar deze ziet er ook erg gelukt uit! Heerlijke bike!
-
- Forum-lid HC
Mooie fiets Menno
Waarschijnlijk de enige Cannondale in nederland met 11 speed Campa bladen op een Si-Sl
Waarschijnlijk de enige Cannondale in nederland met 11 speed Campa bladen op een Si-Sl
Haha, ik zat al te wachten op een reactie van je. Veel dank voor alle hulp en tijd! Zoals ik al zei, mijn droomfiets is werkelijkheid geworden!