Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
- arnoudrace
- Forum-lid
Setje 2013 Yishun superlight 50 mm matte carbon clinchers besteld. Ben benieuwd....
Canyon ultimate CFSL '16 Rotor/DA 9001 mix, Reynolds Assault + Strike
Canyon Inflite CF
Canyon Inflite CF
Tenzij je een paintjob kan beschermen a.d.h.v. intellectueel eigendomsrecht zijn deze frames geen namaak. Nergens een beschermde merknaam gespot. Je ziet er hier veel met dit frame verschijnen, weliswaar met andere paintjobs of volledig stealth.
-
- Forum-lid
Vandaag toevallig een frame binnen gehad. Kosten : €28 euro.keultje schreef:en hoe zt dan mag invoerkosten enz?
Dit is het gunstigste geval en dan mag je blij zijn. Kan ook zijn dat de douane de waarde opvraagt en dan moet je een factuur opsturen. Aan de hand daarvan krijg je dan een aanslag.
Dit bedrag kan dus ook zomaar rond de €100 euro liggen.
Canyon Ultimate SLX
-
- Forum-lid
Dan zou ik beginnen met een supplier die wel naar Nederland wil verzenden.keultje schreef:ikwil graag dit frame met details
maar hoe gaat dat bij de dounane kan iemand me dat vertelen?
http://ik_mag_niet_linken_naar_neprommel.html
Je kunt ook beter bekende suppliers gebruiken dan Aliexpress en gelijken. Op Aliexpress enzo zitten goede en minder goede mensen.
-
- Forum-lid HC
Met merkstickers mooier??? Achtelijker dan dat kan niet.
Bestel dan gewoon een zwarte, of met een zelfverzonnen naam erop.
Bestel dan gewoon een zwarte, of met een zelfverzonnen naam erop.
- Supergrover
- Forum-lid HC
geweldig zoals je die link vervangen hebtmackersv2.0 schreef:De fiets waar hij het over heeft was een nep Venge, met wel de kleurschema's maar zonder de merknaam.
De rest van de pagina waarnaar hij linkte stond wel stijf van de neppers, dus daarom is de link verwijderd.