Het grote OAKLEY topic
Als we zo gaan beginnen heb ik ook nog wel wat...een Anti Freeze met Fire Iridium voor de liefhebber.
-
- Forum-lid
@Timsen,
Staat ook op MP of niet? Ik heb al een bod gedaan van 140;)
Hoezo die fire lens eruit gehaald dan?
Staat ook op MP of niet? Ik heb al een bod gedaan van 140;)
Hoezo die fire lens eruit gehaald dan?
Oakley rules!
Iemand ooit zaken gedaan met MP verkoper "marc" uit Overijse (B)?
Ik heb dus een witte M-frame van hem gekocht in "zeer goede staat"...
Het frame was wit gespoten, lens zat werkelijk vol krassen, en het schoonmaakzakje was fake.
Na meerdere emails nooit een reactie gehad... uitkijken dus!
Ik dacht dat het een betrouwbare verkoper was omdat hij constant Oakleys aanbiedt.
Ik heb dus een witte M-frame van hem gekocht in "zeer goede staat"...
Het frame was wit gespoten, lens zat werkelijk vol krassen, en het schoonmaakzakje was fake.
Na meerdere emails nooit een reactie gehad... uitkijken dus!
Ik dacht dat het een betrouwbare verkoper was omdat hij constant Oakleys aanbiedt.
Volgens mij is deze persoon ook actief op het forum. Ik weet het niet zeker maar volgens mij onder de naam The Flyer, maar ik kan het mis hebben. Ik heb hem ooit iets verkocht maar dat leverde geen problemen op. Een paar pagina's terug vraag hij tips om een M-Frame the spuiten...
-
- Forum-lid
Dat is zwaar balen dan.
@masterb hoe duur is die anti freeze?
@masterb hoe duur is die anti freeze?
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Master B schreef:Volgens mij is deze persoon ook actief op het forum. Ik weet het niet zeker maar volgens mij onder de naam The Flyer, maar ik kan het mis hebben. Ik heb hem ooit iets verkocht maar dat leverde geen problemen op. Een paar pagina's terug vraag hij tips om een M-Frame the spuiten...
Zijn e-mail adres begint met 'marc' dus dat zou wel eens heel goed kunnen kloppen.
@INDECS als je e-mail adres wilt hebben stuur mij ff een PM
-
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
INDECS,
Heb precies hetzelfde gehad, ook een witte M-frame. Is ook bij mij overgespoten, en nog slecht ook en ook op mijn ice lens zitten krassen. En bij mij was het ook een fake zakje. Heb hem nu twee weken ofzo binnen gekregen, maar ziet er niet best uit.
Was toch al van plan om hem nu maar op te schuren en over te spuiten als ik een keer tijd heb.
Dus mensen pas inderdaad op met die Marc!
Dit is zijn mail: k.delcourte@skynet.be
Heb precies hetzelfde gehad, ook een witte M-frame. Is ook bij mij overgespoten, en nog slecht ook en ook op mijn ice lens zitten krassen. En bij mij was het ook een fake zakje. Heb hem nu twee weken ofzo binnen gekregen, maar ziet er niet best uit.
Was toch al van plan om hem nu maar op te schuren en over te spuiten als ik een keer tijd heb.
Oakley rules!
cancellara_rules schreef:INDECS,
Dat is dan de bril geweest die ik bijna gekocht had, maar jij was me blijkbaar voor. Hij vertelde me dat hij er nog een had maar met Black Iridium Sweep.
Het frame is opzich niet zo heel slecht gespoten, maar de lens is om te huilen. Die kan eigenlijk gewoon de prullenbak in.
'N duur grapje van 80 euro dus.
Maarja, ik maak me er niet al te druk om... dat is het risico van gebruikte spullen kopen via Marktplaats.