Colnago
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Yep; lugs en wegwerk mogelijkheid voor je Di2 in de onderbuis a la V2-r, 150gr minder geclaimd gewicht.
Verder 16 kleuren, 64kB werkgeheugen, 3 geluidskanalen, keuze tussen 5 1/4 floppy of cassettebandje ........ Ohnee, das een andere
Verder 16 kleuren, 64kB werkgeheugen, 3 geluidskanalen, keuze tussen 5 1/4 floppy of cassettebandje ........ Ohnee, das een andere
Less is bore
Nee dat begint ook met een Cdaniel1975 schreef: ↑27 jan 2018 21:25
Verder 16 kleuren, 64kB werkgeheugen, 3 geluidskanalen, keuze tussen 5 1/4 floppy of cassettebandje ........ Ohnee, das een andere
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
- Infinito GB
- Forum-lid
- Berichten: 1436
- Lid geworden op: 09 apr 2015 00:23
- Locatie: Schagen
Vanuit marketingtechnisch oogpunt begrijp ik wel dat er een opvolger moet komen, maar ik vraag mij toch een beetje af wat je nog moet verbeteren. Na de C59 en C60, wat toch in mijn ogen al de mooiste fiets aller tijden is, hoop ik niet dat ze trends van andere merken gaan volgen. Krijg je straks net zo'n gedrocht als de nieuwe Tarmac met van die staande achtervorken die zogenaamd "aero" zijn.
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Hij krijgt sowiso lugs, dus neem aan semi-klassieke geo.
Verbeteren aan de C60? Ik zou weinig wensen hebben; klein beetje lichter, integratie Di2 (campa, leest u even mee......) en ITA bracket
Verbeteren aan de C60? Ik zou weinig wensen hebben; klein beetje lichter, integratie Di2 (campa, leest u even mee......) en ITA bracket
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Nieuw speelgoed mocht eindelijk even naar buiten vanmiddag. Moet nog een spacer onderuit, stuurbuis afzagen en zadelstand nog iets finetunen. Waarschijnlijk ook een 110mm stuurpen ipv huidige 100mm.
Eerste indruk is uiteraard top: elke trap is raak, responsief, merkbaar stijver dan de Simplon maar wel comfortabel, bolt goed, rij 3km sneller zonder moeite dus een echte racer. Heb ik al bingo nu?
Genoeg slap gelul, paar snel geschoten plaatjes!
Eerste indruk is uiteraard top: elke trap is raak, responsief, merkbaar stijver dan de Simplon maar wel comfortabel, bolt goed, rij 3km sneller zonder moeite dus een echte racer. Heb ik al bingo nu?
Genoeg slap gelul, paar snel geschoten plaatjes!
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Berichten: 40090
- Lid geworden op: 11 nov 2004 14:14
Weet ik nog niet. Dacht eerst van wel, maar ben er aan gewend nu.
Eén van de twee minpuntjes aan dit frame: de niet-ronde zadelpen en de rem onder het bracket.
Eén van de twee minpuntjes aan dit frame: de niet-ronde zadelpen en de rem onder het bracket.
Less is bore
Mooie fietsl, en een gave kleur. Rem onder het bracket kan ik nog steeds niet aan wennen . Blijf het een rare plek vinden.
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Blauw
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
Cannondale Supersix evo hm Sram red Etap Grijs
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5615
- Lid geworden op: 26 sep 2004 21:41
Mooie fiets, de plaats van de achterrem heeft mij altijd tegen gehouden om deze aan te schaffen!
Voor de rest een heel mooi geheel. Strakke bak!
Voor de rest een heel mooi geheel. Strakke bak!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Prachtige fiets, zadelpen MOET wel echt zwart!
+1 - en een beetje technisch mannetje kan toch wel de achterrem op de normale plaats monteren ( gaatje boren op het rem mannetje ).
Maar het is echt een prachtige fiets geworden - echt petje af !!!
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless