Ik heb in December 2018 de 45mm variant besteld. Ook met DTSwiss240 - Sapim etc. Super fijne wielen. Ook geen verdere kosten betaald.meuk schreef: ↑06 mei 2019 15:36 Vandaag mijn Farsports wielen (50mm x 25mm Road disc brake Tubeless Wheels DT240S hub + Sapim cx-ray) binnengekregen die ik op 13 april had besteld. De optie "duty prepaid" zorgde inderdaad voor geen extra kosten aan de deur. Wielen zien er top uit icm met nieuwe Canyon! Foto's plaats ik zo in Canyon forum.
Carbon clinchers uit China vragen
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Kwam overigens met wat uitzoekwerk ook nog http://www.wheels2build.com/ tegen. Qua prijs aardig in de buurt van de Chinezen. Ik heb nu omgerekend iets van €650 afgetikt bij Farsports voor 38mm tubeless met DT Swiss 350s en messing nippels. Inclusief een setje Swisstop blokken en snelspanners, dat wel. Maar voor €699 krijg ik een vergelijkbare setup zonder remblokken bij wheels2build. Ook niet heel gek hoewel ik niet kan beoordelen of de velgen vergelijkbaar zijn.
-
- Forum-lid
Dat is Jernst Tempelaar, wielrenner uit Nijmegen, handelaartje in veel spullen onder andere fietsspullen en videogames. Reed veel cyclos voor het podium.
Aardig persoon, heb verder nooit iets gekocht bij hem.
Aardig persoon, heb verder nooit iets gekocht bij hem.
-
- Forum-lid
Gekke vraag misschien maar stel je verongelukt door een fabricage fout. Je breekt je rug en kunt niet meer werken of lopen. Bij een normaal merk wiel zou je dan in je schade worden vergoed lijkt mij. Hoe zit dat bij een Chinees wiel? Schade kan toch enorm oplopen. Ik denk dat je dan gewoon pech hebt.
Als je serieus blijvend letsel oploopt, heb je altijd pech.
Iets of iemand daarmee willen opzadelen is cultuurbepaald......
In een degelijke cultuur bestaat ook een significante groep die zijn brood verdient aan mensen die pech hebben.
Ik zou persoonlijk geen slaatje willen slaan uitgebeurtenissen die meestentijds gewoon simpel pech zijn.
Iets of iemand daarmee willen opzadelen is cultuurbepaald......
In een degelijke cultuur bestaat ook een significante groep die zijn brood verdient aan mensen die pech hebben.
Ik zou persoonlijk geen slaatje willen slaan uitgebeurtenissen die meestentijds gewoon simpel pech zijn.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
Ok... Ik zou zeker wel bij blijvende invaliditeit door productie fouten mijn kosten gedekt willen hebben.
En hoe ga je bewijzen dat je gevallen bent door het wiel dat brak als zij zeggen dat het wiel gebroken is door de valpartij?tom de groot schreef: ↑22 mei 2019 07:29 Ok... Ik zou zeker wel bij blijvende invaliditeit door productie fouten mijn kosten gedekt willen hebben.
Ik denk dat geen enkel merk staat te springen om levenslange invaliditeit uit te betalen. Normaal ben je trouwens invalide verklaard door de ziekenkas en zorgen die voor een uitbetaling.
Dat is inderdaad een hele gekke vraag. Als je verongelukt doet het er namelijk niet zo heel veel toe of je je rug hebt gebroken. Lopen en werken zit er dan sowieso niet meer in.tom de groot schreef: ↑21 mei 2019 22:54 Gekke vraag misschien maar stel je verongelukt door een fabricage fout. Je breekt je rug en kunt niet meer werken of lopen. Bij een normaal merk wiel zou je dan in je schade worden vergoed lijkt mij. Hoe zit dat bij een Chinees wiel? Schade kan toch enorm oplopen. Ik denk dat je dan gewoon pech hebt.
Ik denk dat je dan inderdaad pech hebt, de kosten vallen afhankelijk van je overlijdensrisicoverzekering waarschijnlijk best mee.tom de groot schreef: ↑21 mei 2019 22:54 Gekke vraag misschien maar stel je verongelukt door een fabricage fout. Je breekt je rug en kunt niet meer werken of lopen. Bij een normaal merk wiel zou je dan in je schade worden vergoed lijkt mij. Hoe zit dat bij een Chinees wiel? Schade kan toch enorm oplopen. Ik denk dat je dan gewoon pech hebt.
Als je te vroeg juicht, heb je in ieder geval lol gehad.
-
- Forum-lid HC
Heel lollig iemand op een woordje pakken.
Opzich is het natuurlijk niet zo,n rare vraag. In de auto industrie lopen ook een paar rechtzaken. Het probleem zal altijd zijn hoe je het bewijst. wat is er voroaf gebeurt met het onderdeel etc.
Heb je de angst dat materiaal pech je een ongeluk gaat kosten zou ik je aanraden om te stoppen met fietsen en andere mechanisch activiteiten.
De kans dat je een ongeluk krijgt door menselijk falen is vele malen groter. Er zitten nou eenmaal risico,s aan het leven.
Opzich is het natuurlijk niet zo,n rare vraag. In de auto industrie lopen ook een paar rechtzaken. Het probleem zal altijd zijn hoe je het bewijst. wat is er voroaf gebeurt met het onderdeel etc.
Heb je de angst dat materiaal pech je een ongeluk gaat kosten zou ik je aanraden om te stoppen met fietsen en andere mechanisch activiteiten.
De kans dat je een ongeluk krijgt door menselijk falen is vele malen groter. Er zitten nou eenmaal risico,s aan het leven.