Tijdritfietsen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Die witte Parlee vind ik net zo lelijk als de zwarte, het is immers hetzelfde frame, commentaar dus ook hetzelfde.
Uitsteeksels en gesmolten uitziende delen; een nog lelijkere creatie dan die Parlee.
Uitsteeksels en gesmolten uitziende delen; een nog lelijkere creatie dan die Parlee.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
jaapieo schreef:Nog altijd is dit mijn favorite TT bike, Een handgebouwde pracht fiets van het engelse "enlish cycles"
Mooier ben ik nog niet tegen gekomen:
Het is Amerikaans , maar inderdaad een heel aardig kunst stukje. Het had nog wel beter gekunt met bijv een horizontale bovenbuis. Maar het is heel aardig.
-
- Forum-lid
gewoon een zipp disc met nieuwe decals en een 808 voorwiel die ook de nieuwe decals heeft. Verder die FSA crank er af en een Sram red er op met dichte kettingbladen
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
Dan toch ook maar even netjes 'voorstellen'. Bij deze mijn hobby tijdritfiets:
[img=http://ligtvoet.org/images/tt_bike.jpg]
Titanium frame, sinds kort een carbon vork en zadelpen. Mooi wielsetje erop. Ik wil de aandrijflijn, cranks en zadel nog eens aanpakken, maar voor nu werkt alles prima en is de motor de grootste beperking
Arnold
[img=http://ligtvoet.org/images/tt_bike.jpg]
Titanium frame, sinds kort een carbon vork en zadelpen. Mooi wielsetje erop. Ik wil de aandrijflijn, cranks en zadel nog eens aanpakken, maar voor nu werkt alles prima en is de motor de grootste beperking
Arnold
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Ha,
zit ook al een tijdje te gluren naar andere sturen, maar heb mezelf voorgenomen dat het wel budget verantwoord moet. De vork heb ik kortgeleden voor 20 euro op marktplaats gekocht. Ik zie helaas nog geen Pro Missile straights voor dat soort bedragen... als iemand nog aanbiedingen heeft dan houd ik me aanbevolen
Arnold.
zit ook al een tijdje te gluren naar andere sturen, maar heb mezelf voorgenomen dat het wel budget verantwoord moet. De vork heb ik kortgeleden voor 20 euro op marktplaats gekocht. Ik zie helaas nog geen Pro Missile straights voor dat soort bedragen... als iemand nog aanbiedingen heeft dan houd ik me aanbevolen
Arnold.
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Waarom zou iemand ervoor kiezen een 44cm basebar te gebruiken, ipv een smallere?
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar even kort gedacht: zorgt voor meer gewicht (tov zelfde model in 40cm bv) en meer luchtweerstand. Al is dat laatste wellicht minimaal, maar toch. Je gebruikt toch vooral de extensions tijdens een tijdrit en zo min mogelijk de basebar, dus het lijkt me ook niet dat je daarvoor kiest omdat het comfortabeler zou zijn of omdat je koersfiets ook een 44cm stuur heeft.
Ik heb er nog geen ervaring mee, maar even kort gedacht: zorgt voor meer gewicht (tov zelfde model in 40cm bv) en meer luchtweerstand. Al is dat laatste wellicht minimaal, maar toch. Je gebruikt toch vooral de extensions tijdens een tijdrit en zo min mogelijk de basebar, dus het lijkt me ook niet dat je daarvoor kiest omdat het comfortabeler zou zijn of omdat je koersfiets ook een 44cm stuur heeft.