Colnago
- Infinito GB
- Forum-lid
Absoluut een schitterende fiets. En die zadelpen vooral zo laten. Dat is nu net dat Colnago elementje, oftewel; net even anders dan anderen.
Dit is ook wel echt de mooiste kleur van de V1-R.
En die achterrem, meerdere testen hebben al uitgewezen dat het sneller vervuilen redelijk onzin is. Verder staat het gewoon wel clean op je staande achtervorken dat er geen remhoef zit.
Kortom, ik ben jaloers.
Dit is ook wel echt de mooiste kleur van de V1-R.
En die achterrem, meerdere testen hebben al uitgewezen dat het sneller vervuilen redelijk onzin is. Verder staat het gewoon wel clean op je staande achtervorken dat er geen remhoef zit.
Kortom, ik ben jaloers.
De rem onder het bracket ziet er toch wel strak uit en technisch gezien is het geen echt nadeel. Vies worden je rem en je bracket toch wel en nu zijn de seat stays en het mannetje in ieder geval makkelijk te poetsen.
Als je een zwarte zadelpen bijbesteld dan heb je er in ieder geval één op voorraad en kun je iedereen tevreden houden .
Als je een zwarte zadelpen bijbesteld dan heb je er in ieder geval één op voorraad en kun je iedereen tevreden houden .
Campagnolo Ultra Dork
- Wiliertoerist
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Waarom hoor ik niemand over de verkeerde stand van de crank, de ligging van de ketting en het zadeltasje?
Mechanische doping? --> Sorin bicarbon slimline
- daniel1975
- Forum-lid HC
Thnx all!
Ik maak nog wel keer fotos comform de regels als hij helemaal af is.
Rem onder bracket: het allergrootste nadeel is het afstellen. Je komt er aan de crankzijde gewoon niet bij. Verder heb ik er niet echt last van. En doordat er geen stelschroef op zit ivm ruimtegebrek heb je zo’n lelijke inline stelschroef tussen je buitenkabel zitten om toch af te kunnen stellen. Daar moet ik nog even een nette oplossing voor vinden. Iemand een goede tip?
Ik maak nog wel keer fotos comform de regels als hij helemaal af is.
Rem onder bracket: het allergrootste nadeel is het afstellen. Je komt er aan de crankzijde gewoon niet bij. Verder heb ik er niet echt last van. En doordat er geen stelschroef op zit ivm ruimtegebrek heb je zo’n lelijke inline stelschroef tussen je buitenkabel zitten om toch af te kunnen stellen. Daar moet ik nog even een nette oplossing voor vinden. Iemand een goede tip?
Less is bore