Het grote woon-werk topic
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
ik ben gestopt met registeren van ww ritten. maar toen ik daar Strava nog voor gebruikte was het afhankelijk van hoe ik de rit opnam. Als ik de telefoon gebruikte was het 2 ritten. maar toen strava daar bleef klappen de Sigma gebruikt. met Sigma was dan heen en terug 1 rit.
Overigens... als je je volgers er niet mee lastig wil vallen zet je ze toch gewoon op privé?
verders.. wel heerlijk fietsweer vanochtend!
Overigens... als je je volgers er niet mee lastig wil vallen zet je ze toch gewoon op privé?
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
Mijn woon-werk ritten zijn eigenlijk de basis van mijn fietskilometers. Gemiddeld tussen de 50 en 100 km per dag/keer (afhankelijk van het weer en welk seizoen we zitten)
Wil ze wel een beetje lastig vallen . Het zijn toch de nodige kms en vaak genoeg maak ik nog een extra omweg waardoor het toch interessante ritjes zijn. Jaren geleden heeft het zien van andere commutes mij ertoe gebracht om ook regelmatig de racer naar het werk te pakken.depoldertoerist schreef: ↑27 dec 2018 15:41 ik ben gestopt met registeren van ww ritten. maar toen ik daar Strava nog voor gebruikte was het afhankelijk van hoe ik de rit opnam. Als ik de telefoon gebruikte was het 2 ritten. maar toen strava daar bleef klappen de Sigma gebruikt. met Sigma was dan heen en terug 1 rit.
Verder kan ik me wel vinden in de reacties, het blijven losse ritten bij mij.
Ben sinds kort verhuisd naar een afstand van 26km van m'n werk. Wil ook maar eens met de racefiets richting werk gaan, paar dagen per week om te beginnen. Moet alleen nog iets van fietskleding hebben, in het zomerspul gaat het nu niet lukken
- depoldertoerist
- Forum-lid
- Contact
beetje goede kleding is wel lekker nu ja
ik kan het de hele week al niet warm krijgen. Nou ja... gisteren tegen de wind in op de singlespeed was onverwacht pittig, dus daar krijg je het dan wel warm van... Maar toen ik naar huis ging had ik het zou koud dat ik mijn regenjack er maar bij aan heb getrokken...
ik kan het de hele week al niet warm krijgen. Nou ja... gisteren tegen de wind in op de singlespeed was onverwacht pittig, dus daar krijg je het dan wel warm van... Maar toen ik naar huis ging had ik het zou koud dat ik mijn regenjack er maar bij aan heb getrokken...
BIKE to Work. Work to Eat. Eat to live. Live to BIKE
+1 Helemaal mee eens!
Volgens mij zou het dan woon- / werkverkeer moeten zijn. Het streepje is hier namelijk geen koppelteken maar een 'weglatingsteken' voor verkeer: woonverkeer / werkverkeer.
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
Hoi!
Hier ook een nieuwe woon-werker. Toevallig, met het nieuwe jaar een nieuw project gekregen, op een kleine 30km afstand, dus besloten als niet fietser, omdat te gaan fietsen. Speciaal een racefiets voor gekocht.
Morgen de derde dag op de fiets. Al geven mijn benen nu wel aan rust te willen...
Ik heb hier mijn verhaal gedaan:
viewtopic.php?f=22&t=88741
Hier ook een nieuwe woon-werker. Toevallig, met het nieuwe jaar een nieuw project gekregen, op een kleine 30km afstand, dus besloten als niet fietser, omdat te gaan fietsen. Speciaal een racefiets voor gekocht.
Morgen de derde dag op de fiets. Al geven mijn benen nu wel aan rust te willen...
Ik heb hier mijn verhaal gedaan:
viewtopic.php?f=22&t=88741