Colnago
- Infinito GB
- Forum-lid
Fraai. En gelukkig nog steeds ook met echte “stoere mannen remmen”.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Mooi ding!!
Twee kritiekpuntjes:
- de strepen op de staande buis en de titaniumkleurige insert op de balhoofdbuis doen hem geen goed. Maar dat is met een modeljaarwijziging zo op te lossen (nieuwe designs)
- de kabel routing is net zo onhandig als bij de V2-r. Fantastisch als je DA9150 hebt met weggewerkte junctionbox, maar voor mechanische groepen of EPS is het gewoon niet goed. Gegarandeerd veel schuurplekken op je balhoofdbuis.
En net als bij mijn eigen Colnago ben ik geen fan van een verplichte zadelpen die bij het frame hoort. Doe mij maar gewoon standaard ronde maat, dan ben je vrij in het kopen wat je wilt.
Maar met een Red Etap of DA9150 groepje is het wel een hele mooi fiets zeg!!
Twee kritiekpuntjes:
- de strepen op de staande buis en de titaniumkleurige insert op de balhoofdbuis doen hem geen goed. Maar dat is met een modeljaarwijziging zo op te lossen (nieuwe designs)
- de kabel routing is net zo onhandig als bij de V2-r. Fantastisch als je DA9150 hebt met weggewerkte junctionbox, maar voor mechanische groepen of EPS is het gewoon niet goed. Gegarandeerd veel schuurplekken op je balhoofdbuis.
En net als bij mijn eigen Colnago ben ik geen fan van een verplichte zadelpen die bij het frame hoort. Doe mij maar gewoon standaard ronde maat, dan ben je vrij in het kopen wat je wilt.
Maar met een Red Etap of DA9150 groepje is het wel een hele mooi fiets zeg!!
Less is bore
-
- Forum-lid HC
Wat een prachtige fiets, idd jammer van de gekozen kabel routing.
Deze fiets schreeuwt zo om kabelloze groepen.
Deze fiets schreeuwt zo om kabelloze groepen.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben bang dat de frame alleen al zo’n€4950,- zal gaan kosten. Dan liever een overjarige C60 denk ik.
Less is bore
In geen 5000 jaar,De A1r van €1149,- rijdt net zo fijn als mijn Sensa DA met di2daniel1975 schreef: ↑08 feb 2018 12:23 Ik ben bang dat de frame alleen al zo’n€4950,- zal gaan kosten. Dan liever een overjarige C60 denk ik.
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dus Sensa en Di2 zijn zwaar overrated en overpriced begrijp ik?
Less is bore
Infinito GB schreef: ↑08 feb 2018 10:12 Fraai. En gelukkig nog steeds ook met echte “stoere mannen remmen”.
Disc komt in juni.......Infinito GB schreef: ↑08 feb 2018 10:12 Fraai. En gelukkig nog steeds ook met echte “stoere mannen remmen”.
-
- Forum-lid
Mooie fiets daniel en als hij eenmaal is ingereden hoef je ook niet veel afstellings werk aan de remmen te doen.
En die mooie fiets verdient alleen mooi weer voor slecht weer heb je wel wat anders staan neem ik aan
En die mooie fiets verdient alleen mooi weer voor slecht weer heb je wel wat anders staan neem ik aan