Scott
Ik wil mijn CR1 voorvork vervangen door een Addict exemplaar, hoofdzakelijk vanwege het gewicht, iemand enig idee waar deze los te verkrijgen zijn? (En wat die zou kosten?) Kan er tot nog toe nergens iets over vinden...
De catalogus voor 2011
http://issuu.com/rideonscott/docs/consu ... ue_2011_en
Weet iemand wanneer de framesets voor 2011 leverbaar zijn?
Ik ben aan het twijfelen tussen een Giant en een Scott speedster als 2de fiets.
http://issuu.com/rideonscott/docs/consu ... ue_2011_en
Weet iemand wanneer de framesets voor 2011 leverbaar zijn?
Ik ben aan het twijfelen tussen een Giant en een Scott speedster als 2de fiets.
Phil schreef:Ik wil mijn CR1 voorvork vervangen door een Addict exemplaar, hoofdzakelijk vanwege het gewicht, iemand enig idee waar deze los te verkrijgen zijn? (En wat die zou kosten?) Kan er tot nog toe nergens iets over vinden...
Ritchey WSC is ook een goed en licht alternatief ipv een Addict vork aangezien deze toch moeilijker te verkrijgen zijn.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Phil schreef:Ik wil mijn CR1 voorvork vervangen door een Addict exemplaar, hoofdzakelijk vanwege het gewicht, iemand enig idee waar deze los te verkrijgen zijn? (En wat die zou kosten?) Kan er tot nog toe nergens iets over vinden...
Of een Look HSC5, bevalt mij prima en ziet er goed passend uit
~live fast, die young ~
-
- Forum-lid HC
februari eerste en in het begin wordt hij boven de addict gepositioneerd dus duur / exclusief. Scott kennende worden ze in 2012 betaalbaar.
Sharkman 1 schreef:februari eerste en in het begin wordt hij boven de addict gepositioneerd dus duur / exclusief. Scott kennende worden ze in 2012 betaalbaar.
Thx voor de info!
~ Each cyclist has its story ~
~ Scott Addict - di2 12 speed - Roval C38 ~
~ Scott Addict - di2 12 speed - Roval C38 ~
- daniel1975
- Forum-lid HC
Rene schreef:Phil schreef:Ik wil mijn CR1 voorvork vervangen door een Addict exemplaar, hoofdzakelijk vanwege het gewicht, iemand enig idee waar deze los te verkrijgen zijn? (En wat die zou kosten?) Kan er tot nog toe nergens iets over vinden...
Ritchey WSC is ook een goed en licht alternatief ipv een Addict vork aangezien deze toch moeilijker te verkrijgen zijn.
WCS zou ik vanaf blijven. Ik heb een WCS in mijn CR1 gehad en dank nog steeds de dag dat ik via Robert een CR1 vork te pakken kreeg. Vele malen stijver en prettiger.
Less is bore
Daniel1975 schreef:Rene schreef:Phil schreef:Ik wil mijn CR1 voorvork vervangen door een Addict exemplaar, hoofdzakelijk vanwege het gewicht, iemand enig idee waar deze los te verkrijgen zijn? (En wat die zou kosten?) Kan er tot nog toe nergens iets over vinden...
WCS zou ik vanaf blijven. Ik heb een WCS in mijn CR1 gehad en dank nog steeds de dag dat ik via Robert een CR1 vork te pakken kreeg. Vele malen stijver en prettiger.
Ok, wordt het sowieso geen WCS... (Andere optie is natuurlijk overstappen op een Addict )
-
- Forum-lid HC
Wcs vork is de meest gekopieerde vork op de markt. Er zitten hele slechte tussen die dus helemaal niet meer dempen (en de echte is ook niet bijzonder).
Hsc5 of Easton komen het dichts bij een Addict vork en van de superlite zou ik ver weg blijven, het ding ziet er niet uit en is enkel geschikt voor rijders tot ca. 70 kg.
Hsc5 of Easton komen het dichts bij een Addict vork en van de superlite zou ik ver weg blijven, het ding ziet er niet uit en is enkel geschikt voor rijders tot ca. 70 kg.