Even voor m'n beurt :velolove schreef:Reden verkoop?
morel schreef:...en doe hem weg wegens te weinig gebruik, omdat ik meer met m'n randonneur rijd dan met de koersfiets...
Fiets Magazine nr. 11-2024, inclusief de trainings- en voedingsgids voor 2025, ligt nu in de winkel! Bestel 'm zonder verzendkosten in onze shop!
Even voor m'n beurt :velolove schreef:Reden verkoop?
morel schreef:...en doe hem weg wegens te weinig gebruik, omdat ik meer met m'n randonneur rijd dan met de koersfiets...
Tja je zou denken waarom rij je nou méér met een randoneur (Salsa Fargo) als je een Cyrene aan de haak hebt hangen.velolove schreef:Reden verkoop?
Staat natuurlijk voor leer. En titanium heeft een klassieke look dus opzich begrijp ik het wel... maar dan wel met zwarte banden of hooguit met blanke wangen.mda1 schreef:+1lvgh schreef:A met een zwart stuurlintje of een wit zadel. Wat is dat toch met die bruinfetish van al die titaniumliefhebbers?? Witte banden zijn ook geen gezicht vind ik.
+1lvgh schreef:A met een zwart stuurlintje of een wit zadel. Wat is dat toch met die bruinfetish van al die titaniumliefhebbers?? Witte banden zijn ook geen gezicht vind ik.