Ik geloof dat deze topic bestemd is voor elke fiets. Er staat toch ook niet: "Foto van je RACEfiets".
foto van je fiets
Volgens mij heet dit topic: foto van je fiets. Er staat niet: foto van je racefiets. Kortom volledig terecht dat Remon hier z'n trots plaatst.
Dus Gerardo: een excuus is wel op zijn plaats!
Dus Gerardo: een excuus is wel op zijn plaats!
Niets is wat het lijkt..
[quote="rubenio"]@ Remon@
Ziet er strak uit die gazelle, daar kun je een hoop racefietsers het leven mee zuur maken
Grtz.
Rubenio[/quote]
haha thanx. Het is me eerste fiets. Ik heb deze fiets gekocht om te kijken of het wat voor mij is...........ik moet zeggen, heerlijk!!
Ben wel aan het kijken voor een racer. Maar de Gazelle gaat niet weg.
Zitten nu bandjes op van 32 breed, Schwalbe Marathon. In de blubber of wat dan ook kom ik toch niet dus ideaal voor het asfalt.
Ziet er strak uit die gazelle, daar kun je een hoop racefietsers het leven mee zuur maken
Grtz.
Rubenio[/quote]
haha thanx. Het is me eerste fiets. Ik heb deze fiets gekocht om te kijken of het wat voor mij is...........ik moet zeggen, heerlijk!!
Ben wel aan het kijken voor een racer. Maar de Gazelle gaat niet weg.
Zitten nu bandjes op van 32 breed, Schwalbe Marathon. In de blubber of wat dan ook kom ik toch niet dus ideaal voor het asfalt.
Ik wilde niemand kwetsen. Ik gaf mijn mening! Excues maak ik alleen als ik iemand beschadig! Dus Remon@, geniet van je MB! Maar als je toch veel op de weg rijdt, is een racefiets een betere optie!
Gerardo
[quote="Gerardo"]Maar als je toch veel op de weg rijdt, is een racefiets een betere optie![/quote]
Hoppa weer een eerlijke mening van Gerardo. Steek die maar in je zak Remon!
Ik vind dat je het gewoon zelf moet weten.
Hoppa weer een eerlijke mening van Gerardo. Steek die maar in je zak Remon!
Ik vind dat je het gewoon zelf moet weten.
Niets is wat het lijkt..
En ook de TIMO bike 2.0 blijft een beauty
-
- Forum-lid